اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین خبر داد

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اخلاقی در قزوین ۱۸ واحد صنفی پلمب و از ۷ واحد صنفی تذکر کتبی اخذ شد.

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در قزوین

حیدر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ماموران اداره نظارت در اماکن پلیس امنیت عمومی استان قزوین روز گذشته به منظور ارتقاء امنیت اخلاقی از چندین واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: این ماموران در بازدید از سفره‌خانه‌های سنتی قزوین هفت سفره‌خانه را به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و پذیرش افراد با پوشش نامناسب پلمب و متصدی این واحد‌های صنفی را به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین عنوان کرد: همچنین ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قزوین در این طرح شش واحد عرضه پوشاک را به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و عرضه البسه غیرمتعارف تعطیل و به یک واحد صنفی عکاسی و یک واحد صنفی کافی‌شاپ اخطار کتبی دادند.

محمدی اخطار کتبی به هفت واحد صنفی چایخانه، اغذیه و تالار پذیرایی به علت عدم رعایت ضوابط، مقررات و سد معبر را از دیگر اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی برشمرد و تصریح کرد: این ماموران در بازرسی از یک واحد صنفی عرضه محصولات فرهنگی تعداد یک هزار و 57 حلقه لوح فشرده زبان اصلی غیرمجاز و مبتذل کشف و ضمن پلمب واحد صنفی متصدی آن را به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول