اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

بسیجیان از شهید مطهری الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) گفت: بسیجیان باید برای تحقق آرمان‌های انقلاب از روش و منش شهید مطهری الگو بگیرند.

بسیجیان از شهید مطهری الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده ظهر امروز در جمع فرماندهان و بسیجیان شهرستان بوشهر با اشاره به نقش شهید مطهری در تربیت نسل انقلاب اظهار داشت: این شهید والا مقام با تمام وجود به دنبال اعتلای کلمه الله بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه شهید مطهری یک دشمن‌شناس قوی بود خاطرنشان کرد: این دانشمند فرزانه به خوبی اهداف شوم آنان را بررسی می‌کرد و از طریق قلم، بیان و رفتار خود به مقابله با آنان می‌پرداخت.

وی تصریح کرد: علامه شهید بر اساس مقتضیات زمان دست به تالیف کتاب می‌زد و در اختیار آحاد مردم قرار می‌داد و ما اکنون آثار بسیار فاخر و ارزشمندی از ایشان به یادگار داریم که در جای خود چراغی برای هدایت انسان‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) دشمن‌شناسی و خستگی‌ناپذیری را از ویژگی‌های برجسته این شهید والا مقام خواند و افزود: سپاه و بسیج باید با الگوگیری از این شهید روحیه خستگی‌ناپذیری را در خود پرورانده و برای تحقق آرمان‌های امام راحل تلاش کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول