اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خوزستان خبر داد

کشف 20 فقره سرقت در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای و کشف 20 فقره سرقت خبر داد و گفت: در همین راستا چهار مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

کشف 20 فقره سرقت در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان مهدی محسنی اظهار کرد: در پی افزایش سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز، کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی یک نفر سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

محسنی گفت: مأموران پلیس متهم دستگیر شده را مورد بازجویی فنی پلیسی قرار دادند که وی به 20 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد.

این مقام مسئول در ادامه از اعتراف متهم به فروش اموال مسروقه به چهار نفر مالخر خبر داد و بیان داشت: هر چهار نفر مالخر توسط مأموران پلیس شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه مالخران اموال مسروقه‌ای شامل دو دستگاه مایکروفر، چهار دستگاه آبمیوه‌گیری، پنج دستگاه جاروبرقی، یک دستگاه گاوصندوق، یک دستگاه چرخ دوخت صنعتی، یک دستگاه بخاری برقی، یک دستگاه پلوپز، دو دستگاه مانیتور رایانه، دو دستگاه تلویزیون، یک دستگاه دی وی دی، دو دستگاه چرخ گوشت، شش تخته پتو، دو دستگاه رسیور ماهواره، یک دستگاه آبگرمکن دیواری، یک دستگاه بخاری گازی، دو دستگاه مخلوط کن و یک دستگاه قهوه‌ساز کشف کردند.

محسنی در خاتمه ضمن اشاره به شناسایی تمام مالباختگان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول