اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر تعاون:

بسیجیان فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را ترویج دهند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه از سوی بسیجیان تأکید کرد.

بسیجیان فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید دوستعلی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهید برونسی که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، با بیان اینکه مرام بسیجی و فرهنگ بسیجی یکی از نمادهای ضایع نشدن اعمال شهیدان است، اظهار داشت: تعریف مقام معظم رهبری از بسیج چند شاخصه دارد که از جمله این شاخصه‌ها حضور نیروهای عظیم ملت است.

وی افزود: حضرت آقا زمانی که از شاخصه‌های بسیجی صحبت می‌کنند، حرکت بسیجی و روحیه او را در 3 عنوان بصیرت، اخلاص و عمل به موقع تعریف می‌کنند.

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بصیرت، هوشیاری و به ‌روز بودن است، خاطرنشان ‌کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که امروز جبهه گشوده شده در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، جبهه اقتصادی است، پس در این راستا بسیجیان امروز باید وارد جبهه اقتصادی شوند.

وی ادامه داد: از دیگر نمادهای بسیجی اخلاص اوست که در این راستا بسیجیان باید با اخلاص و افق روشن پا به این میدان عظیم بگذارند.

دوستعلی در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال این هستند که اعتلای نظام را از ما بگیرند، اظهار داشت: اگر به نام سال‌های اخیر که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شدند، توجه کنیم، می‌بینیم که ایشان از چند سال گذشته مسائل اقتصادی را به ما هشدار می‌دادند و این مسائل را مدنظر داشتند.

وی با اشاره به راهکارهایی در راستای عملی کردن شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: برای تحقق این شعار بسیجیان وظیفه‌های زیادی بر گردن دارند که از جمله این وظایف فرهنگ‌سازی روحیه بسیجی و مرام بسیجی در کارخانجات، ادارات، دانشگاه‌ها و غیره است.

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از دیگر وظایف بسیجیان این است که باید فرهنگ مطالبه‌گری حمایت از کالاهای ایرانی را در جامعه نهادینه کنند و فرهنگ غلط استفاده از اجناس خارجی بدون کیفیت را از بین ببرند، چرا که در حال حاضر شاهدیم اجناس خارجی با دارا بودن کیفیت پایین‌تر و قیمت پایین‌تر نسبت به اجناس داخلی بیش‌تر به فروش می‌رسند.

وی افزود: بر این اساس بسیجیان باید در راستای افزایش حمایت از تولید ملی و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، به نوعی عمل ‌کنند که کالاهای ایرانی در کنار سایر اقلام مشابه خارجی به عنوان یک جنس با کیفیت بالا در سطح بازارهای جهانی بدرخشد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول