اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

حقوق کارگران شرکتی در شهرداری ساری «به‌موقع»‌ پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار ساری به پرداخت به موقع حقوق کارگران شرکتی در شهرداری اشاره کرد و گفت: پیمانکار منتطر مصوب جدید شورای کارگری است، ولی حقوق به حساب کارفرمای شرکتی که با شهرداری قرارداد دارد، واریز شد.

حقوق کارگران شرکتی در شهرداری ساری «به‌موقع»‌ پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی حجازی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری درآمد شهرداری را در 9 روز نخست اردیبهشت 350 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این میزان  درآمد شامل عوارض سه منطقه شهرداری و جرایم راهنمایی  رانندگی است که به حساب شهرداری واریز شد.

وی به تخلیه زندان ساری در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تا هفته آینده ملک زندان به شهرداری ساری تحویل می‌شود و از شورای شهر تقاضا کردیم تا اجازه لازم را برای اخذ مشاور برای تهیه طرح‌های تجاری و تفریحی در ملک زندان سابق صادر کند.

حجازی از احداث مجتمع تجاری در مرکز مازندران خبر داد و یادآور شد: قرارداد اجرایی مجتمع تجاری نارنج امضا شد و عملیات اجرایی آن باید آغاز شود.

این مسئول توسعه فضای سبز و توجه به فضای تفریحی شهروندان را در اولویت فعالیت‌های شهری دانست و اضافه کرد: پارک 16 هزار متری ولایت کوی اتحاد تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی استمرار فعالیت‌های عمرانی شهر ساری را از شورانشینان خواستار شد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون 2 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پل داراب اخذ شد و امیدواریم تا پایان سال مالی سال گذشته این اعتبار به دو برابر افزایش پیدا کند.

شهردار ساری در بخشی از سخنانش به پرداخت به موقع حقوق کارگران شرکتی در شهرداری اشاره کرد و اذعان داشت: پیمانکار منتظر مصوب جدید شورای کارگری است، ولی حقوق به حساب کارفرمای شرکتی که با شهرداری قرارداد دارد واریز شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول