اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان خبر داد

افتتاح نمایشگاه عکس «رد پای نور» در بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از افتتاح نمایشگاه عکس «ردپای نور» در این شهرستان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه عکس «رد پای نور» در بهبهان

حجت‌الاسلام سید عبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: شهرستان بهبهان هنرمندان زیادی در عرصه‌های مختلف هنری داشته و همواره هنر خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی افزود: باز بودن درب نگارخانه میرزاشوقی بهبهان و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در آن نیز گواه همین سخن بوده و نشان از هنر بالای مردم این خطه دارد.

حسینی‌منفرد تصریح کرد: این بار نیز یکی دیگر از مردم این شهرستان که در عکاسی هنرمند است، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «ردپای نور» در نگارخانه میرزاشوقی کرده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در خصوص این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان محلی بهبهان افتتاح شد، به مدت شش روز در این نگارخانه برپا بوده و همه روزه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان به عکس است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 60 اثر از حسین امیری در زمینه‌های معماری، حیات وحش، اجتماع و طبیعت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حسینی‌منفرد خاطر نشان کرد: وظیفه همه مسئولان است که زمینه را برای بالندگی استعداد جوانان فراهم آورند و ما نیز که با قشر هنرمند در ارتباط هستیم، از این قاعده مستثنی نبوده و همه تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول