اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت جشنواره ملی شهید مطهری

جوانان و دانشگاهیان نباید بگذارند آثار استاد مطهری مهجور بماند

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی گفت: بنا به وصیت امام راحل جوانان و دانشگاهیان نباید بگذارند آثار ارزنده این استاد بزرگ مهجور بماند.

جوانان و دانشگاهیان نباید بگذارند آثار استاد مطهری مهجور بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرضیه وحیددستجری در پیامی به مناسبت برگزاری پنجمین جشنواره ملی آموزشی شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران آورده است: استاد شهید مرتضی مطهری منادی حریت و اسوه اخلاق و معنویت و نمونه کم‌نظیر تلاش و پایمردی در علم و معرفت، به منزله خورشید تابناکی در آسمان فرهنگ و معارف الهی و انسانی تا قیامت خواهد درخشید.

در این پیام آمده است: بزرگداشت سالگرد شهادت این عالم مجاهد، فاضل و عارف شهید در عرصه جهاد علمی، نعمت بی‌بدیلی است که جامعه علمی دانشگاهی از برکات آن همه‌ساله محظوظ می‌شوند.

وزیر بهداشت در این پیام تاکید کرد: بنا به وصیت امام راحل و بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان و دانشگاهیان نباید بگذارند آثار ارزنده این استاد بزرگ مهجور بماند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی در ادامه این پیام تاکید کرد: جشنواره شهید مطهری به شناسایی، معرفی و ترویج فرآیندهای برتر آموزش پزشکی اختصاص دارد.

در این پیام تصریح شد: از ویژگی‌های این جشنواره، برگزاری یکپارچه آن در عموم دانشگاه‌ها است و بر اساس ارزیابی‌ها، موجی از ظهور و بروز ابتکارات و تلاش‌های نخبه و شایسته را به دنبال داشته است.

دستجردی در این پیام آورده است: شایسته است تلاش‌های بعدی برای ارتقای اعتباربخشی و جایگاه ملی این جشنواره باارزش صورت پذیرد.

وی در پایان اذعان داشت: نگاه عملیاتی و اجرایی به فرآیندهای برگزیده، تلاش‌ها و دستاوردهای حاصل شده را به بار خواهد نشاند و از ثمرات آن جامعه علمی و دانشگاهی و بخش سلامت کشور برخوردار می‌شود.

مازندران از امروز میزبان جشنواره ملی آموزشی شهید مطهری است.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول