اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

سازمان اوقاف خواستار مشارکت میلیونی در وقف و اهدای قرآن شد

خبرگزاری فارس: سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار مشارکت میلیونی ایرانیان در وقف و اهدای قرآن شد.

سازمان اوقاف خواستار مشارکت میلیونی در وقف و اهدای قرآن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان، سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای اقدام فجیع و دردناک قرآن‌سوزی کشیش مزدور آمریکایی را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و جامعه قرآنی کشور تسلیت عرض کرده و خواستار عذرخواهی دولت آمریکا از ملت‌های مسلمان و محاکمه سریع این کشیش‌نمای گستاخ شد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه این اقدام مذبوحانه در راستای پروژه اسلام‌هراسی، خوش‌خدمتی به صهیونیسم بین‌الملل و تحریک عواطف مسلمانان جهان صورت می‌گیرد، آمده است: قرآن‌سوزی در کشور به اصطلاح مدعی آزادی بیان و حقوق بشر و مدیریت بر جهان نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط شیطان بزرگ و لیبرالیسم است که داعیه‌داران آن در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی و عالم‌تاب قرآن کریم دچار درماندگی شده و راه توهین را در پیش گرفته‌اند.

سازمان اوقاف و امور خیریه در این بیانیه با بیان اینکه این پروژه و پروژه‌های قبلی در هتک حرمت به قرآن اقدامی مفتضح و از قبل شکست خورده است، می‌افزاید: طراحان این پروژه ننگین که هر بار به بهانه‌های واهی و با حمایت رسانه‌ای و تبلیغات دولتی صورت می‌گیرد، زیر چتر حمایت‌های بی‌دریغ دولت آمریکا به این اقدام ابلهانه مبادرت ورزیده‌‌اند و اگر دولت آمریکا با عاملان گستاخ این اقدام در گذشته برخورد می‌کرد، افراطیون مجدداً جرأت جسارت به اعتقادات میلیاردها مسلمان را پیدا نمی‌کردند.

این بیانیه می‌افزاید: سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران با گشایش شماره حساب سیبا به شماره 0105051010005 و یا شماره حساب 808 نزد بانک ملی، به نام سازمان اوقاف و امور خیریه، خواستار مشارکت عمومی ملت مسلمان ایران در چاپ، نشر، ترجمه و وقف قرآن کریم و اهدای آن به دوستداران، مشتاقان و عاشقان قرآن کریم در سراسر جهان شد.

در اطلاعیه بزرگترین ناشر قرآن کریم در جهان اسلام با تأکید بر برخورد با عوامل این اقدام موهن در آمریکا آمده: یکی از راه‌های خنثی کردن این توطئه شوم و جلوگیری از تکرار آن، نشر، ترویج و توسعه فرهنگ نورانی قرآن کریم و رساندن ندای آسمانی این کتاب عظیم به آحاد ملل در سراسر جهان و وقف و اهدای آن به تمام دوستداران مکتب قرآن در سراسر گیتی است. لذا در این راستا سازمان اوقاف و امور خیریه آمادگی خود را برای جذب کمک‌های مردمی و چاپ و توزیع قرآن کریم در سطح گسترده به زبان‌های بین‌المللی اعلام می‌دارد.

در بیانیه سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین با تأکید بر ضرورت محکومیت جهانی این اقدام موهن آمده: این سازمان به عنوان متولی برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، خواستار محکومیت و اعلام انزجار مجامع جهانی، سازمان‌های بین‌المللی، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو)، سازمان کنفرانس اسلامی و همه اندیشمندان، آزادی‌خواهان جهان نسبت به این اقدام شیطانی شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول