اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع):

شهید مطهری بزرگ‌ترین معمار فکری در نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گفت: شهید مطهری یکی از بزرگ‌ترین معماران تفکر دینی اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شهید مطهری بزرگ‌ترین معمار فکری در نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان محمد رضوی‌راد پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسمی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت استاد مطهری در سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه علما راه را برای انقلاب فکری در بین نسل جوان هموار کردند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با همگرایی و هم‌اندیشی علمایی نظیر استاد شهید مطهری سیاست و سیره حکومت اسلامی پیامبر اکرم (ص) را در بطن اجتماع ایران بنیانگذاری کردند.

وی شهید مطهری را عالمی توانمند در زمان خود خواند و افزود: استاد مطهری با اشاعه تفکر دینی اسلامی بستر را برای خروج ملت ایران علیه نظام‌های کمونیستی و سرمایه‌داری مهیا ساخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به این گفته امام (ره) که شهید مطهری حاصل عمر من است، تأکید کرد: استاد مطهری یکی از علمای پرورش یافته مکتب فکری امام خمینی (ره) است.

وی در خصوص جبهه‌گیری برخی از عناصر مقدس‌مآب به سخن امام راحل در مورد شهید مطهری گفت: هر تقدسی انسان را از حوادث زمانه نجات نخواهد داد تقدسی که با بی‌تفاوتی همراه باشد تقدس نیست.

رضوی‌راد در بخشی دیگر از سخن خود با بیان اینکه ما در قبال تمام دنیا مکلف هستیم اظهار داشت: همه اقشار ملت ایمانی ایران اسلامی در رده‌های مختلف مسئولیتی باید با تلاش مستمر در راستای گسترش افکار متعالی اسلام ناب محمدی(ص) گامی منسجم و پویا بردارند.

وی مطهری را مهمترین عنصر در نهادینه‌سازی نطام دینی اسلامی در افکار مرم ایران دانست و عنوان کرد: نسل دانش‌پژوه و جوان ایران در برهه‌های حساس قبل و بعد از انقلاب با هدایت فکری امثال شهید مطهری به درجات عالی معنوی نائل شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه جایگاه امروز ایران اسلامی را مدیون شخصیت‌های نخبه‌ای نظیر شهید مطهری دانست و تصریح کرد: جایگاه امروز مردم ایران در جهان مرهون از خودگذشتگی و همت والای دانشمندان و علمای پرورش یافته این مرز و بوم در مکتب اسلام و قران است.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه آنچه انقلاب ما را بیمه کرده افکار افرادی چون شهید مطهری بود، گفت: استمرار این حرکت متعالی مستلزم پیاده‌سازی تفکر معنوی این شهید و معرفی کتب تألیف شده نخبگان دین در مراکز علمی و پژوهشی است.

عسگر مجیدی ضمن گرامیداشت این هفته معلمان را طلایه‌داران پیشرفت کشور و جامعه دانست و خاطرنشان کرد: شغل معلمی جایگاهی بسیار ارزشمند است به طوری که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران فرمودند "معلمی شغل انبیاست".

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول