اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری همایش اقدامات پیش‌بیمارستانی برای مصدومان کوهنوردی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: این هیئت فردا پنج‌شنبه همایش اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای مصدومان کوهنوردی و طبیعت‌گردی برگزار می‌کند.

برگزاری همایش اقدامات پیش‌بیمارستانی برای مصدومان کوهنوردی

سیدمجتبی غلافگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: همایش اقدامات پیش‌بیمارستانی در مصدومان کوهنوردی و طبیعت‌گردی با حضور دکتر برونو دورر، رئیس کمیته پزشکی کنفدراسیون جهانی کوهنوردی، در سالن اجتماعات سازمان صدا و سیما برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در همایش اقدامات پیش‌بیمارستانی برای مصدومان کوهنوردی یک دوره تکنیک‌های امداد هوایی در مصدومان کوهنوردی و طبیعت‌گردی نیز آموزش داده می‌شود.

غلافگر بیان داشت: همایش امداد با همکاری گروه کوهنوردی سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان انجام می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط گروه کوهنوردی استان اصفهان را طی سه روز آینده صعود به قله جانستون (البرز مرکزی) عنوان کرد و اظهار داشت: اعضای این تیم به صورت اختصاصی به صعود اقدام می‌کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان تصریح کرد: هیئت کوهنوردی استان اصفهان صعود به قله شنلی دهاقان را نیز در روز جمعه این هفته پیش ‌رو دارد.

وی از دیگر اقدامات انجام شده در روز جمعه این هفته توسط هیئت کوهنوردی استان اصفهان را برگزاری دوره کارآموزی کوه‌پیمایی ویژه آقایان عنوان کرد و گفت: این دوره در پناهگاه صفّه برگزار می‌شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش فارس دکتر برونو دورر هم‌اینک وارد فرودگاه اصفهان شده و هیئت کوهنوردی استان اصفهان به پیشواز این مقام بین‌المللی رفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول