اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

عملکرد اورژانس بیمارستان‌های قزوین بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین از آغاز بررسی نحوه عملکرد اورژانس بیمارستان‌های استان قزوین توسط بازرسان خبر داد.

عملکرد اورژانس بیمارستان‌های قزوین بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه اظهار داشت: دستگاه نظارتی در راستای انجام وظایف قانونی، تحقق بازرسی‌های برنامه‌ای سال 91 و افزایش میزان رضایت‌مندی مردم، بررسی کیفیت ارائه خدمات به بیماران در اورژانس بیمارستان‌ها را در اولویت برنامه‌ها و در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: کارشناسان و بازرسان گروه فرهنگی و اجتماعی اداره کل بازرسی مأموریت دارند تا با حضور در بیمارستان‌های استان قزوین عملکرد واحدهای اورژانس را حول محورهای قید شده مورد بررسی قرار دهند.

بازرس کل استان قزوین در ادامه با اشاره به محورهای مورد توجه هیئت مستقر خاطرنشان کرد: نحوه پذیرش و درمان مصدومان حوادث و سایر بیماران در اورژانس، نحوه حضور پزشکان و پرستاران، وضعیت بهداشتی درمانی و بررسی امکانات، تجهیزات و داروهای مورد نیاز برای ارائه خدمات به مصدومان و بیماران از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه بازرسان است.

وی تصریح کرد: چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص اقدامات و عملکرد واحد اورژانس بیمارستان‌های استان قزوین شکایت و یا اعلاماتی دارند، می‌توانند تا سوم خرداد ماه موارد را به صورت حضوری، مکاتبه و یا تماس با شماره تلفن گویای ستاد خبری اداره کل بازرسی مرکز استان 136، شهرستان‌ها :3350022 – 0281 منعکس کنند.

یزدان‌پناه همچنین یادآور شد: در همین زمینه سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazrasi.ir  نیز آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان می‌باشد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول