اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

همکاری 86 حامی خارج از کشور با کمیته امداد خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از همکاری 86 نفر حامی در خارج از کشور با این نهاد خبر داد.

همکاری 86 حامی خارج از کشور با کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر نخعی اظهار داشت: این تعداد حامی از کشورهای کویت، آلمان، سوئیس، ایتالیا و کانادا هستند.

وی با بیان اینکه این حامیان از 154 یتیم تحت حمایت این نهاد سرپرستی می‌کنند، گفت: جلب اعتماد ملی و تقویت شبکه‌های اجتماعی و انسانی از اهداف این نهاد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با فرهنگ‌سازی در بین آحاد مردم، زمینه حضور حامیان را بیش از پیش فراهم سازیم.

 

*دیدار 800 حامی با فرزندان معنوی خود

نخعی گفت: طی سال گذشته 800 نفر از حامیان این نهاد با فرزندان معنوی خود دیدار کردند.

وی افزود: حامیانی که قصد دیدار با فرزند معنوی خود را دارند می‌توانند با مراجعه به این نهاد و هماهنگی لازم شرایط این دیدار را فراهم کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 404 حامی به صورت فردی و 396 حامی به صورت گروهی با فرزندان معنوی خویش دیدار کردند.

 

*اهدای 2 هزار کمک هزینه ازدواج به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی نیز از اهدای 2 هزار و 121 کمک هزینه جهیزیه به مزدوجین تحت حمایت طی سال گذشته خبر داد.

محمد اکبری گفت: یکی از رسالت ها و وظایف خطیر این نهاد ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار است.

وی افزود: تمامی نوعروسان در کلاس‌های آموزشی که از سوی این نهاد و با محوریت احکام و مبانی دینی، بهداشت روانی ازدواج، بهداشت فردی و خانوادگی، مسائل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی برگزار می‌شود شرکت و پس از کسب امتیاز لازم در نوبت دریافت این کمک هزینه جهیزیه قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بیش از 19 میلیارد ریال برای کمک هزینه جهیزیه مزدوجان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول