اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلطانیه اعلام کرد

بهره‌مندی 270 دانش‌آموز و دانشجوی سلطانیه‌ای از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلطانیه گفت: در حال حاضر 270 دانش آموز و دانشجوی مددجو از خدمات کمیته امداد سلطانیه استفاده می‌کنند.

بهره‌مندی 270 دانش‌آموز و دانشجوی سلطانیه‌ای از خدمات کمیته امداد

محسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خدماتی که هر ساله به دانشجویان و دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود، در قالب سر فصل‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 231 دانش آموز مورد حمایت کمیته امداد سلطانیه هستند، افزود: همچنین 41 دانشجو نیز در طول سال از خدمات کمیته امداد در این بخش استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلطانیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در طرح احسان دانش‌آموزی برگزار شده از سوی کمیته امداد سلطانیه در سال گذشته 21 میلیون ریال کمک جمع آوری شد، افزود: همچنین در راستای برگزاری جشن نیکوکاری 188 میلیون و 760 هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه‌های مختلفی از سوی کمیته امداد برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان مورد حمایت از نهاد، موفق به رسیدن به درجات خوبی در زمینه علم و دانش شده‌اند.

احمدی با تقدیر از خیران که کمیته را در راستای خدمت‌رسانی به مردم همراهی و یاری می‌کنند، تصریح کرد: کمک‌های خیران موجب شده تا این نهاد در راستای خدمت‌رسانی به محرومان موفق عمل کند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول