اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

کارخانه‌های زنجان توانایی تولید 200 هزار تن آسفالت را دارند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: شهرداری باید به عنوان محیط کار و خدمت در ارائه خدمات به مردم تلاش کند.

کارخانه‌های زنجان توانایی تولید 200 هزار تن آسفالت را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی بعد از ظهر در مراسم معارفه شهردار جدید زنجان، اظهار کرد: جابه‌جایی مسئولیت‌ها یادآوری امانت بودن مسئولیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم است.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده شود، خاطرنشان کرد: مسئولیت توفیق الهی است که همه افراد جامعه باید در زمان مسئولیت خود در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر ضرورت توجه به ادامه فعالیت‌های شهرداری زنجان تاکید کرد و افزود: باید فعالیت‌های شهرداری در فصل کاری با کیفیت لازم و به نحو مطلوبی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه فضا، زمان و شرایط لازم برای ادامه فعالیت‌های شهرداری فراهم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم از این شرایط حداکثر بهره‌برداری لازم انجام شود.

کریمی با اشاره به ضرورت همکاری اعضای شورای شهر با شهردار جدید زنجان یادآور شد: شهرداری سازمان ویژه‌ای است که از نظر تنوع، حجم و نوع فعالیت‌ها با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه شهرداری باید همواره در خدمت مردم باشد، یادآور شد: این سازمان خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به انتظار مردم از مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات به مردم تصریح کرد: فعالیت در این سازمان فعالیتی سخت و پیچیده محسوب می‌شود.

وی اراده و عزم مدیریت استان را حمایت از شهرداری عنوان کرد و یادآور شد: پروژه‌های مختلف شهری در قالب عمران شهری پیگیری و اجرا می‌شود.

کریمی با بیان اینکه ضروری است پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جدید با جدیت بیشتری پیگیری شود، خاطرنشان کرد: باید از همه توان برای پیگیری فعالیت‌های شهرداری استفاده شود.

وی تصریح کرد: با وجود دو کارخانه آسفالت در استان زنجان باید از طریق این کارخانه‌ها 200 هزار تن آسفالت تولید شود.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول