اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز

برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در قزوین

خبرگزاری فارس: رییس هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور از صبح امروز به مدت دو روز در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در قزوین

حسن جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به این که این رقابت‌ها از صبح امروز در ورزشگاه معلم قزوین برگزار شده، اظهار کرد: در این مسابقات 210 دونده از 31 استان کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر گزینشی مناطق هشت‌گانه در قالب تیم‌های استانی خود در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند، یادآور شد: این رقابت‌ها در 20 ماده برگزار می‌شود.

جوادی اضافه کرد: ورزشکاران با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت دو روز برگزار می‌شود، عنوان کرد: ورزشکاران در دوهای 100، 200، 400، 800، 1500 متر، پرش سه‌گام، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرش با نیزه، پرتاب چکش، پرتاب وزنه، دوی 100، 200، 400 و دو هزار و پنج هزار متر با مانع، پیاده‌روی و دوی امدادی المپیک با هم رقابت می‌کنند.

رییس هیئت دو و میدانی استان قزوین با اشاره به این که تیم دو و میدانی قزوین با ترکیب 9 نفره در این مسابقات شرکت می کند، یادآور شد: با تلاش و انگیزه دو و میدانی‌کاران قزوینی انتظار می‌رود، آن‌ها بتوانند نتایج قابل قبولی را در این مسابقات کسب کنند.

وی با اشاره به این که تیم‌های خوزستان، تهران، تبریز و بوشهر از تیم‌های برتر دو و میدانی کشور هستند، خاطرنشان کرد: ورزشکاران قزوینی قطعا در این مسابقات می‌توانند با استفاده از تجربیات لازم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

جوادی بیان کرد: با توجه به اینکه ماه گذشته میزبانی رقابت‌های دو و میدانی کشور را بر‌عهده داشتیم، پیش‌بینی می‌شود یک بار دیگر شایستگی خود را در میزبانی رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول