اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش مرکزی دماوند خبر داد

بازرسی مستمر از نانوایی‏های "ابرشیوه"

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند از بازدید سرزده از مراکز طبخ نان سطح دهستان "ابرشیوه" از بخش مرکزی شهرستان دماوند خبر داد.

بازرسی مستمر از نانوایی‏های "ابرشیوه"

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران-دماوند، جعفر سیدآبادی ظهر امروز در جریان سلسله بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند از روستای "مرا" که با حضور سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، مدیرعامل شرکت آبفای روستایی دماوند، رئیس اداره برق منطقه دماوند و سایر مسئولان محلی انجام شد در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: این بازدید در راستای افزایش سطح سلامت عمومی مردم انجام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری مسئولان این مراکز، مشکلات خاصی از سوی بخشداری و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند مشاهده نشد.

به گزارش فارس؛ برخی از اهالی روستاهای توابع دهستان ابرشیوه در روزهای اخیر در تماس‏های تلفنی خود با دفتر خبرگزاری فارس در شرق استان تهران از کیفیت پایین نان‏های تولیدی در نانوایی‏های این روستاها گله کرده بودند.

سیدآبادی از تداوم این بازدیدها تا انتهای سال جاری خبر داد و افزود: بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند، بازدید از مراکز تولید غذای مردم را همچنان در دستور کار خود قرار می‏دهد.

به گفته رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند، انجام بازدیدهای سرزده از مراکز مختلف تولید خوراک مردم در این بخش به قولی "مچ‏گیری" نیست.

وی ادامه داد: منظور از چنین نظارت‏های مستمری تنها اجرای بهتر امور در راستای رفاه حال مردم مناطق روستایی است.

سیدآبادی اضافه کرد: البته در این بین واحدهای تجاری متخلف و قانون‏شکن نیز به فراخور ضوابط و برابر با اساس‏نامه‏های موجود با برخورد بخشداری مواجه می‏شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول