اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

تاکنون تخلف انتخاباتی در بهبهان گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در بهبهان به هیئت بازرسی گزارش نشده است.

تاکنون تخلف انتخاباتی در بهبهان گزارش نشده است

فرهاد باذلی‌محبوب دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکستی که در مرحله نخست این دوره از انتخابات که نخستین انتخابات در کشور پس از فتنه 88 بود، خوردند نقشه‎های فراوانی کشیده و برنامه‎های زیادی را تدارک دیده‎اند.

وی افزود: از این رو همه باید در این مرحله از انتخابات شرکت کرده و با حضور در پای صندوق‎های رأی مشت محکم دیگری بر دهان این یاوه‎گویان زده و تمامی نقشه‎های آنان را نقش بر آب کنیم.

باذلی‌محبوب تصریح کرد: در این میان همه مسئولان با اهتمام به این شرایط خاص، زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز فراهم کرده و ما نیز شاهد حضور فعال مردم در پای صندوق های رأی هستیم..

رئیس حوزه انتخابیه بهبهان به نقش مقام معظم رهبری در هدایت مردم اشاره کرد و گفت: رهنمودها و منویات ولی فقیه باعث تحکیم و تداوم مسیر انقلاب اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان شده و همیشه باید شکرگزار این نعمت عظیم الهی باشیم.

باذلی‌محبوب با بیان اینکه در انتخابات مجلس نهم در بهبهان، 129 بازرس و 12 سربازرس، کار بازرسی انتخابات را برعهده دارند، اظهار داشت: تاکنون هیج تخلف انتخاباتی در حوزه انتخابیه بهبهان به ما گزارش نشده و این رویداد بزرگ با آرامش و در نظم خوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول