اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود گذشت 7 ساعت از آغاز انتخابات

روح تازه‌ای در صف‌های انتخاباتی در بهبهان دمیده شد

خبرگزاری فارس: صف‌های انتخاباتی در بهبهان پس از گذشت 7 ساعت از انتخابات و رأی‌گیری مداوم از حاضران، جان تازه‌ای گرفت.

روح تازه‌ای در صف‌های انتخاباتی در بهبهان دمیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، از پیش از آغاز رسمی مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، صف‎هایی در جلوی برخی شعب اخذ رأی در بهبهان ایجاد شده‎بود که نشان از خلق حماسه‎ای دیگر از مردم این شهرستان بود.

با آغاز رأی‎گیری، این صفوف به‎هم‎پیوسته، همدل و همگام با یکدیگر طولانی‎تر شد به گونه‎ای که گاهی اوقات مدت زمان ایستادن یک فرد در صف برای انداختن رأی خود به صندوق‎ها به 30 تا 40 دقیقه می‎رسید.

با فرارسیدن وقت نماز و به دنبال آن برپایی نماز جمعه، صفوف مردم از محل شعب اخذ رأی به صحن مطهر امامزاده حیدر(ع) و صفوف نماز جماعت ظهر جمعه منتقل شد.

اما حال با گذشت بیش از 8 ساعت از آغاز رسمی مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نه تنها صف مردم برای انداختن رای خود به صندوق‎های اخذ رأی کاهش نیافته بلکه با رسیدن افراد بیشتری از گوشه و کنار شهر به شعب، این صفوف جان تازه‎ای نیز گرفته‎اند.

گفتنی است برخی از مردم روستاهای حاشیه بهبهان برای دادن رأی خود از روستاهای خود خارج و به بخش مرکزی بهبهان آمده‎اند.

همچنین طرفداران برخی از نامزدهای مجلس نهم در بهبهان، از دیگر روستاها، شهرها و حتی استان‎های همجوار به بهبهان آمده و رأی خود را به نفع کاندیدای مورد نظر خود در شعب اخذ رأی بهبهان به صندوق انداخته‎اند.

شایان ذکر است همچنان بر تعداد حاضرین در شعب اخذ رأی افزوده شده و مجریان انتخابات نیز با حضور در صحنه و شعب، شرایط را تحت کنترل خود داشته و از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری می‎کنند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول