اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی:

دستگاه‌های اجرایی حق افزایش قیمت حمل و نقل را ندارند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتی گفت: دستگاه‌های اجرایی حق هیچ‌گونه افزایش قیمت و افزایش نرخ کرایه سامانه‌های حمل و نقل شهری، اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی، عوارض و ... را ندارند.

دستگاه‌های اجرایی حق افزایش قیمت حمل و نقل را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علی زارعی صبح امروز در نخستین جلسه کمیته حمل و نقل و مدیریت سوخت شهرستان دشتی به نرخ حمل و نقل درون و برون شهری اشاره کرد و گفت: بر اساس دستور وزیر کشور هیچ‌گونه تغییری در نرخ کرایه حمل و نقل درون و برون شهری در این شهرستان تا اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها صورت نمی‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی افزود: دستگاه‌های اجرایی حق هیچ‌گونه افزایش قیمت و افزایش نرخ کرایه سامانه‌های حمل و نقل شهری، اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی، عوارض و ... را ندارند تا موضوع از طریق ستاد هدفمندسازی یارانه‌های کشور اعلام و ابلاغ شود.

وی ادامه داد: برای تسریع در حمل و نقل جاده‌ای، جابه‌جایی مسافر و ترانزیت کالا و محصولات کشاورزی و فرآورده‌های نفتی در شهرستان دشتی، یکی از اولویت‌های دولت اصلاح مسیر و نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های شهرستان است که در حال اجراست.

زارعی محورهای فقیه حسنان به گزدرار، درویشی، لاورشرقی و دهستان طسوج را یکی از مناطق حادثه‌خیز در شهرستان دشتی دانست.

وی گفت: تعریض راه ناصری، سنا به شنبه، تعریض راه دولت‌آباد به زیارت، احداث راه کاکی به شیخیان‌ها، تعریض راه بادوله به کاکی،تعریض ورودی‌های شهر خورموج و احداث راه دهستان طسوج به مرکز بخش شنبه در دستور کار قرار گرفته است و پیشنهاد اعتبارات به استان اعلام کرده‌ایم که بخشی از اعتبارات این پروژه‌ها تامین و عملیات اجرایی آن‌ها در سال جاری آغاز می‌شود.

زارعی یادآور شد: در سال گذشته 491 هزار و 400 لیتر نفت و گاز از طرف استانداری به فرمانداری دشتی اختصاص داده شد که در اختیار اداره راه و شهرسازی، بیمارستان زینبیه خورموج، صنایع تولیدی شن و ماسه، شرکت‌های پرورش میگو در بخش کاکی و کشاورزان قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی از بخشداران خواست که در اجرای گام دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها نسبت به برگزاری جلسات کمیته حمل و نقل و سوخت در بخش‌ها اقدام کنند.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان با همکاری بخشداری‌ها نسبت به شناسایی مسافربرهای شخصی در محور کاکی به خورموج و شنبه و بالعکس اقدام کنند.

همچنین مقرر شد با توجه به نگرانی و نارضایتی مسافران در شهر کاکی در ارتباط با عدم وجود سرویس مناسب برای جابه‌جایی مسافر موضوع از طریق اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان پیگیری شود.

در این نشست شهرداری‌های خورموج و کاکی موظف شدند نسبت به راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی با توجه به اینکه تمام کارهای جانبی آن‌ها انجام گرفته و هزینه‌های زیادی صرف این جایگاه‌ها شده است از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر پیگیری به عمل آورند.

همچنین مقرر شد واحد بازرسی صنعت، معدن و تجارت و واحد بازرسی اصناف ضمن بررسی از وضعیت عاملین توزیع گاز مایع در صورت مشاهده تخلف در خصوص به کارگیری خودروها با استفاده از سیلندر گاز در جلوی مغازه‌ها برابر مقررات اقدام کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول