اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم خبر داد:

راه‌اندازی مجدد فرودگاه جهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: با توافق شرکت هواپیمایی نفت زمینه راه‌اندازی مجدد فرودگاه جهرم مهیا شد.

راه‌اندازی مجدد فرودگاه جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدداود ملکوتی، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرودگاه جهرم یکی از فرودگاه‌های قدیمی کشور است که سابقه ساخت آن به قبل از انقلاب بر‌می‌گردد اما در عین حال به دلیل مشکلات و موانع متعددی که وجود داشته، در مقاطع مختلفی این فرودگاه فعال، اما مدت زمان طولانی غیر‌فعال بوده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده در چند سال اخیر، مشکل سوخت‌رسانی با ایجاد منبع سوخت حل شده و موانعی که در ابتدا و انتهای باند به وجود آمده بود، برداشته شده است، افزود: با پیگیری‌های نماینده این شهرستان در مجلس هم‌اکنون زمینه انجام پرواز توسط شرکت هواپیمایی نفت، مهیا شده است، که امیدواریم با حسن استقبال مردم از این پروازها، فعالیت فرودگاه جهرم تداوم یابد.

فرماندار جهرم همچنین، از مردم این شهرستان درخواست کرد که برنامه سفر خود را با این پرواز تنظیم کنند تا شاهد رونق و توسعه فرودگاه شود.

به گزارش فارس، همزمان با نشست کادر پرواز شرکت هواپیمایی نفت با فرماندار جهرم، پرواز آزمایشی توسط هواپیمای فوکر 50 متعلق به شرکت خدمات پروازی نفت، انجام شد و کادر پروازی این هواپیما با بررسی وضعیت فرودگاه جهرم زمینه را برای انجام پروازهای مسافرتی مناسب تشخیص دادند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول