اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم گناباد در مجلس نهم اعلام کرد

ضرورت توجه به قیمت مناسب تولیدات در کنار فرهنگ‌سازی

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: ارائه تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب در کنار فرهنگ‌سازی در تحقق شعار امسال ضروری است.

ضرورت توجه به قیمت مناسب تولیدات در کنار فرهنگ‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمد رجایی ظهر امروز در نخستین هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان گناباد در سال جاری که با عنوان "نقش دانشگاه‌ها در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در سالن ابن سینای پردیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: هر سه بخش شعار سال جاری، نشان‌دهنده اهتمام و رفتن به سمت تولیدات ملی است.

نماینده منتخب مردم شهرستانهای گناباد و بجستان در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: باید استفاده از کالای داخلی ارزش‌گذاری شود که دانشگاه‌ها با تربیت نیروهای توانمند و فرهنگ‌سازی در جامعه نقش مهمی در این زمینه می‌توانند ایفا کنند.

وی افزود: ارائه تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب در کنار فرهنگ‌سازی ضروری است و پایین‌بودن بهره‌وری از جمله عوامل بالا بودن قیمت کالاهای داخلی است که باید در راستای بهبود آن تلاش کرد.

رجایی تصریح کرد: گسترش تحقیقات، نوآوری و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی برای اعتماد سازی و افزایش استفاده از تولیدات داخلی ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق شعار امسال و رسیدن به اقتصادی پویا باید در تولید کنندگان، صاحبان سرمایه، مصرف‌کنند‌گان و توزیع کنندگان به عنوان چهار گروه چرخه اقتصادی تغییر نگرش ایجاد شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول