اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل:

حمل و نقل اردبیل به حداقل رساندن سوانح جاده‌ای را دنبال می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: مجموعه پر تلاش حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در تلاش است تا سوانح جاده‌ای به ویژه در بخش تلفات انسانی را به حداقل برساند.

حمل و نقل اردبیل به حداقل رساندن سوانح جاده‌ای را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری ظهر امروز در نشست با جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در نوروز امسال با به کار‌گیری تمام توان و تلاش خود توانستیم رقم قابل توجهی را در کاهش تصادفات شاهد باشیم که این امر ما را در تلاش برای رسیدن به نقطه مطلوب در کاهش تصادفات مصمم کرده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 600 اتوبوس، 940 دستگاه سواری پژو و سمند و 200 دستگاه مینی‌بوس جابه‌جایی آسان و کم دغدغه مردم را عهده‌دار شده‌اند، افزود: جابه‌جایی 162 هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل بزرگ‌ترین فعالیتی بود که با کمترین دغدغه و آسیب در نوروز سال جاری اجرایی شد.

این مسئول کاهش 36 درصدی تصادفات جرحی و فوتی در اردبیل را یادآور شد و گفت: این کاهش تصادف سوانح برون شهری در تعطیلات نوروزی نتیجه تلاش‌های ارزنده تمام دستگاه‌های عضو کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان به ویژه کنترل‌های جاده‌ای پلیس راه، اجرای نسبی مدیریت کنترل سرعت و استفاده بهتر از دستگاه‌های سرعت‌سنج لیزری و دوربین های نظارت تصویری در طول راه‌ها بود.

علی‌اکبری گسترش گشت‌های نامحسوس مشترک حمل و نقل و پایانه‌های استان و پلیس راه در جاده‌ها، مدیریت توزین و اضافه تناژ، برنامه‌ریزی برای تأمین تجهیزات پلیس راه، استفاده بهتر از دوربین‌های نظارت تصویری در تمام محورها و گردنه‌های استان، اطلاع‌رسانی و ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ای استان را از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک این اداره کل با فرماندهی پلیس راه استان برای امتداد کاهش سیر نزولی تلفات انسانی در جاده های سطح استان اعلام کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: پاسگاه پلیس راه محور اردبیل ـ نیر هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

‌رئیس قرارگاه پلیس راه استان اردبیل نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند نزولی تلفات انسانی در تعطیلات نوروزی و فروردین ماه سال جاری در جاده‌های استان، به بیان کارشناسی عوامل کاهش تلفات مذکور پرداخت.

سرهنگ معراج ظهیری دستیابی به این موفقیت را حاصل تلاش مشترک و تأمین به موقع تجهیزات کنترلی دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای دقیق طرح‌های یاد شده میزان تصادفات و تلفات مادی و انسانی ناشی از آن کاهش یابد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول