اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

بهره‌مندی 474 خانوار مددجوی ماهنشانی از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماهنشان گفت: سال گذشته 474 خانوار مددجو از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد ماهنشان استفاده کردند.

بهره‌مندی 474 خانوار مددجوی ماهنشانی از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذبیح‌الله غفاری پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده توسط این نهاد با ارائه عملکردی از اقدامات کمیته امداد ماهنشان در سال گذشته افزود: سال گذشته بیش از یک هزار و 800 مددجو از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد ماهنشان بهره‌مند شدند که این تعداد بدون در نظر گرفتن وام‌های کارانگیزی بوده که به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماهنشان همچنین با اشاره به آموزش 519 نفر از مددجویان کمیته امداد ماهنشان در سال گذشته افزود: در این راستا نیز 120 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به برخی از برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری افزود: کمیته امداد ماهنشان آمادگی کامل را به منظور اشتغالزایی برای مددجویان دارای شرایط و همچنین فرزندان مددجویان را دارد.

همچنین در ادامه این بازدید معاون فرماندار شهرستان ماهنشان کمیته امداد را یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از تاسیس اقدامات بسیاری در راستای محرومیت‌زدایی در جامعه انجام داده است.

عزیزی با اشاره به خدمات روزافزون کمیته امداد در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد اضافه کرد: حفظ کرامت و عزت نفس خانوارهای تحت حمایت از جمله مسائلی بوده که همواره در خدمات مختلف از سوی کمیته امداد مشاهده شده است.

وی با تاکید بر تقویت اعتماد به نفس و ارتقای روحیه کار در بین مددجویان این نهاد افزود: ارتقای اعتماد به نفس در بین مددجویان موجب علاقه بیشتر آنها به انجام طرح‌های مختلف و اشتغال به کار آنها می‌شود.

لازم به ذکر است، معاون فرماندار شهرستان ماهنشان و همچنین مدیر کمیته امداد این شهرستان پس از بازدید از طرح‌های اشتغالزایی این نهاد در اختتامیه کلاس‌های آموزشی گلسازی برگزار شده از سوی کمیته امداد شرکت کردند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول