اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

امر به معروف و نهی از منکر هرگز در جامعه تعطیل نمی‎شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: تا منکر وجود دارد و همه معروف‎ها در جامعه نهادینه نشوند امر به معروف و نهی از منکر تعطیل‌بردار نیست.

امر به معروف و نهی از منکر هرگز در جامعه تعطیل نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی اظهار داشت: در زمینه عفاف و حجاب در جامعه قبح مسئله شکسته شده است.

وی با تبریک سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) مجسمه همه فضایل انسانی است و اگر همه خصایل و ارزش‎ها یکجا جمع شود همه آن‎ها در این بانوی همام متبلور است.

امام جمعه خورموج با اشاره به بحث حجاب در جامعه یادآور شد: مبحث حجاب از اول انقلاب مطرح بوده است و در دولت‎های مختلف بعد از انقلاب با نگرش‎های مختلف و قوانین مانند قانون عفاف و حجاب، امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی موضوع کنکاش در میان دولتمردان بوده است.

وی ادامه داد: : متاسفانه بدحجابی از جمله ناهنجاری‎های اجتماعی و اخلاقی است که در جامعه بسیار مشهود است.

مصلح بیان کرد: بدحجابی امروز به یک دغدغه مهم برای همه مسئولان شهرستان تبدیل شده است و برای رفع این مشکل باید اقدامی اساسی شود.

وی تصریح کرد: در کار فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب باید از انذار و ترسانیدن استفاده شود و در هر جا که بشارت کاربرد ندارد آنجا باید از تبذیر و انذار کردن استفاده کرد.

امام جمعه خورموج گفت: به همین خاطر در شهرستان دشتی پارسال طرح تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر به اجرا درآمد و این طرح نیز همچنان ادامه دارد.

وی از همه دستگاه‎های ذیربط خواست همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب اقداماتی انجام دهند.

مصلح یادآور شد: راهپیمایی علیه بدحجابی و تکریم ارزش عفاف و حجاب در روز 23 اردیبهشت ماه جاری در شهر خورموج از مصلای بزرگ امام خامنه‎ای شهر خورموج تا چهار راه مدرسه علمیه این شهر برگزار می‎شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی نیز در این نشست گفت: همه مسئولان به موضوع عفاف و حجاب ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام سعید توکلیان اظهار داشت: باید با برنامه‎ریزی و کار کارشناسی این استان و شهرستان را از بدحجابی که بوجود آمده است نجات دهند.

وی افزود: بدحجابی ریشه همه بدی‎ها است و باعث بی‎ثباتی در کانون گرم خانواده و ایجاد ناهنجاری‎ها و آسیب‎ها در جامعه می‎شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول