اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان:

امر به معروف و نهی از منکر جهاد در برابر منکرات است

خبرگزاری فارس:‌ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: ‌امر به معروف و نهی از منکر نوعی جهاد در برابر معصیت و منکرات است.

امر به معروف و نهی از منکر جهاد در برابر منکرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان،‌ محمودرضا بخشی صبح امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مسئولان شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج سپاه نهبندان اظهار داشت: ترویج و عمل کردن به امر به معروف و نهی از منکر بهترین و مهم‌ترین سلاح برای مقابله و شکست دشمن در جنگ نرم محسوب می‌شود.

وی، ‌امر به معروف و نهی از منکر را نوعی جهاد در برابر معصیت و منکرات دانست و تصریح کرد:‌ احیا و نهادینه کردن فرهنگ غنی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است چرا که عمل به این فریضه واجب در اصلاح جامعه و جلوگیری از اشاعه منکرات بسیار مهم و موثر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان ادامه داد: احترام به شخصیت افراد، ارشاد تدریجی، نرم‌‌خویی و محبت، تشویق و ترغیب به ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای مناسب از جمله راهکارهای عملی برای اجرای این فریضه واجب در جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

بخشی افزود: امروزه دشمنان نظام از همه امکانات و توان خویش برای گمراه کردن، فریب دادن و دور کردن جوانان از ارزش‌های اسلامی و دینی استفاده می‌کنند که در این راستا احیای امر به معروف و نهی از منکر برای ارتقای امنیت و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی ضروری است و در این راه باید با تمسک به آموزه‌های دینی و گسترش روحیه معنوی،‌ سعادت جامعه را تضمین کرد.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان نیز در ادامه تداوم انقلاب اسلامی را نیازمند احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر و همگانی کردن آن دانست و اظهار داشت: به همین منظور و در اجرای اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین و مطالبات معظم‌له با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بسیج نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر اقدام کردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین هادی مزینی گفت: در این دوره تعداد 60 نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شرکت کردند تا بتوانیم بنا بر روایات سایر فرایض الهی در مقایسه با آن قطره‌ای آب در برابر اقیانوس ژرف در ترویج و همگانی کردن این فریضه حیات‌بخش و تعمیق اهداف آن نقشی بی‌بدیل ایفا کنیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول