اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی انزلی:

نگهبانان سارق بقعه متبرکه انزلی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری 3 سارق نگهبان بقعه متبرکه آقا سیدمحمد نجفی این شهرستان که بیش از دو میلیارد ریال به سرقت برده بودند خبر داد.

نگهبانان سارق بقعه متبرکه انزلی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح چگونگی دستگیری سارقان مذکور اظهار کرد: به دنبال گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی از نگهبان‌های بقعه متبرکه امانت نذورات نقدی مردم را رعایت نمی‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های پلیسی که با مشاهده پول‌های نذورات مردمی در داخل بقعه متبرکه در ساعات پایانی هر روز همراه بود، کارآگاهان این احتمال را دادند که پول در صبح روز بعد کمتر از آن چیزی بوده که در شب قبل مشاهده کرده بودند.

فرمانده انتظامی انزلی، با بیان اینکه این بررسی‌ها به صورت مخفیانه و در چند روز متوالی انجام گرفته است، تصریح کرد: پس از اطمینان از کم شدن نذورات مردمی، کارآگاهان با هماهنگی هیئت امنا تحقیقات خود را به سه نگهبان بقعه به نام‌های عیسی، اسماعیل و صفر معطوف کردند که در نتیجه دلایل پلیس موجب اعتراف این نگهبانان که امانت را به خیانت تبدیل کرده بودند، شد.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری متهمان در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که حدود یک سال پیش اغلب بین ساعت 1.5 شب تا 4 بامداد اقدام به سرقت می‌کردیم و برای اینکه لو نرویم یک نفر نگهبان دیگر استخدام کردیم و او را در بیرون از بقعه گذاشتیم که در صورت ورود کسی به مسجد ما را در جریان بگذارد.

شعبانی با اشاره به اینکه متهمان در ادامه اعترافات خود عنوان کردند که در این مدت بیش از 2 میلیارد ریال به سرقت بردند و از این راه منزل مسکونی و خودروی شخصی خریداری کرده‌اند، تصریح کرد: پرونده مقدماتی این متهمان تشکیل و متهمان تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول