اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکمی از سوی سرپرست دانشکده علوم حدیث

انتصاب سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشکده علوم حدیث

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم حدیث در حکمی سید شهاب اولیایی را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده علوم حدیث معرفی کرد.

انتصاب سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشکده علوم حدیث

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دانشکده علوم حدیث، آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشکده علوم حدیث با حضور ریاست دانشکده برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، رئیس دانشکده علوم حدیث، در آخرین جلسه شورای دانشکده، با صدور حکمی سید شهاب اولیایی را به‌ عنوان معاون اداری و مالی دانشکده علوم حدیث منصوب کرد.

در فرازهایی از این حکم آمده است: امید است با بهره‌گیری از تجارب خود در تنظیم و تمشیت امور و اهتمام بر تحقق وظایف ابلاغ شده معاونت در پشتیبانی از واحدهای دانشکده موفق باشید.

سرپرست دانشکده علوم حدیث در ادامه جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای معاون جدید اداری و مالی دانشکده، از زحمات و تلاش‌های دکتر مرآتی، سرپرست پیشین معاونت اداری و مالی تجلیل و قدردانی کرد.

بر پایه این گزارش، مرآتی از مهرماه سال گذشته تاکنون سرپرست معاونت اداری و مالی بوده و اولیایی نیز عهده‌دار سمت مدیر اداری دانشکده علوم حدیث بود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول