اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل‌ذهاب خبر داد

برگزاری دوره‌‌های آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب گفت: دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه سرپل‌ذهاب در دوره عملی درس آمادگی دفاعی در ارودگاه راه قدس بریموند شرکت خواهند کرد.

برگزاری دوره‌‌های آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان

 مسعود قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: این اردوی عملی به مدت چهار روز در اردوگاه راه قدس به منظور افزایش مهارت‌های فردی و گروهی دانش‌آموزان در دفاع نظامی برگزار می‌شود.

وی تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری، فداکاری و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان را هدف این آموزش‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: این دوره‌ها برای 600 دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل‌ذهاب با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این دوره از اردوها گفت: افزایش توان رزمی و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با سلاح‌های سبک و نحوه تیراندازی در راستای درس آمادگی دفاعی از دیگر اهداف این دوره‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل‌ذهاب اضافه کرد: این اردو به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی و مشارکت آموزش و پرورش ویژه دانش‌آموزان دوم دبیرستان است که در محل میدان تیر پادگان قدس برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم دفاعی را فرا می‌گیرند.

 گفتنی است، براساس اعلام مسئولان آموزش و پرورش و سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب این اردو حدود نیمی از نمره پایان ترم درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول