اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خبر داد

شرکت 250 نفر در اردوهای نوروزی بسیج سازندگی قم

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از شرکت 250 نفر در اردوهای نوروزی بسیج سازندگی در استان قم خبر داد.

شرکت 250 نفر در اردوهای نوروزی بسیج سازندگی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد فرهادی با اشاره به برگزاری اردوهای بسیج سازندگی در طول سال، اردوهای نوروزی امسال را تجربه‌ای موفق در زمینه خدمت‌رسانی به مناطق محروم دانست.

وی ادامه داد: در اردوهای نوروزی سال جاری 250 نفر از بسیجیان استان‌ قم در قالب گروه‌های مختلف به کارگیری شدند که 3 هزار و 500 نفر روز کار در قالب این اردوها انجام شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ابراز داشت: در این اردوها گروه‌هایی از دانشگاه صنعتی، دانشگاه پیام نور قم، شهاب دانش و علوم پزشکی شرکت داشتند.

وی گفت: هدف از این اردوها خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دلگرم کردن مردم این مناطق نسبت به نگاه نظام به شهرستان‌های کوچک و روستاها بوده است.

فرهادی افزود: این گروه‌ها در روستاها فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی تاثیرگذاری انجام داده‌اند و در طول سال نیز با برگزاری اردوها تداوم این فعالیت‌ها را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: نخستین اردوهای تداوم بسیج سازندگی هفته اول اردیبهشت برگزار شده و فعالیت‌های خدمت‌رسانی نوروزی در این اردوها پیگیری شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول