اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور

8 جشنواره دستاوردهای هیئت دولت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت هشت جشنواره معرفی دستاوردهای دولت عدالت محور در این استان برگزار می‌شود.

8 جشنواره دستاوردهای هیئت دولت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

کیومرث مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت یکی از دستاوردهای بسیار مهم و تأثیرگذار در مسیر عدالت و خدمات‌رسانی به مردم کشور محسوب می‌شود.

وی به برگزاری یکصدمین جشنواره نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در سراسر کشور اشاره و تأکید کرد: تبیین و تشریح اهداف برنامه‌ها و دستاوردهای استانی و توصیف جلوه‌های زیبای خدمت‌رسانی عادلانه در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی از مهم‌ترین اهداف در برگزاری این نمایشگاه به‌شمار می‌رود.

مرادی افزود: به همین منظور هشت جشنواره در شهرکرد و مراکز شهرستان‌های هفت‌گانه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، تصریح کرد: دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان در 60 غرفه این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

مرادی، تولید مستندهای تصویری با محوریت خدمات و اقدامات مرتبط با سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت را از جمله برنامه‌های اصلی این جشنواره برشمرد و گفت: در جشنواره یاد شده مسابقه بیان بهترین خاطره و نشست‌های تحلیلی با موضوع دستاوردهای این سفرها برگزار می‌شود.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی و تبلیغاتی و فعال شدن سازمان‌های مردم نهاد از مهم‌ترین اقدامات روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه به‌شمار می‌رود.

مرادی افزود: همزمان با برگزاری یکصدمین نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در چهارمحال و بختیاری، مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری ویژه عموم مردم استان برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول