اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر جیرفت

34 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بیش از 34 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

34 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد

مهریار سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت بیش از 34 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، یک قاچاقچی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از محور جیرفت دلفارد را دارد.

سعیدی تصریح کرد: مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت با انجام یک مرحله عملیات موفق شدند، این قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات 16 کیلو و 62 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و 18 کیلو و800 گرم تریاک به همراه یک دستگاه خودرو سمند از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: از شهروندان درخواست داریم، در راستای ریشه‌کن شدن معضل اعتیاد در جامعه اطلاعات خود را با شماره تلفن‌های 110 و130 به پلیس اطلاع دهند.

سعیدی همچنین با اشاره به برگزاری نشست تعامل قضایی کارکنان انتظامی شهرستان جیرفت با قضات شهرستان ابراز داشت: این نشست با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و طرح سالم‌سازی مناطق آلوده و پرخطر شهرستان برگزار شد.

وی ابراز داشت: این نشست در راستای تعامل هر چه بیشتر یگان‌های انتظامی با قضات دادگستری برگزار و در زمینه مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد و مصوباتی نیز داشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول