اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن

جشنواره حورا در 5 رشته ورزشی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان زنجان گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن جشنواره حورا در پنج رشته ورزشی در زنجان برگزار می‌شود.

جشنواره حورا در 5 رشته ورزشی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته زن با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 150 برنامه به‌ویژه در راستای تحقق شعار سال جاری به امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ارائه شده است، اظهار داشت: برنامه‌ها در محورهایی چون نمایشگاه، همایش، بازدید، مسابقات ورزشی و فرهنگی، محورهای علمی و تخصصی، سلامت و بهداشت و ... عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ کوثر با هدف تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) و تعالیم ایشان در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: جشنواره حورا نیز با هدف ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان زنجان با بیان اینکه جشنواره گرامیداشت مقام زن با هدف حمایت از توانمندی‌های زنان و خودباوری و شکوفایی در آنها برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری این جشنواره در فرهنگسرای کوثر پیش‌بینی شده است.

وی به برگزاری همایش مادران آسمانی و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: دیدار از مراکز سالمندان با هدف پاس‌داشت مقام مادر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بزرگداشت مقام زن برگزار می‌شود.

آوازه با بیان اینکه گفتمان‌های دینی در قالب شش نشست با عنوان‌هایی چون شخصیت حضرت زهرا(س) و تبیین سیره ایشان توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: هدف از برگزاری این گفتمان‌ها ارتقا نقش و جایگاه زن است.

وی برگزاری همایش مدیریت در اقتصاد خانواده و جشنواره سلامت و ورزش را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته زن برشمرد و تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای ارتقای سلامت روانی بانوان در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان زنجان با اشاره به اینکه ملاقات با بانوان زنجانی با هدف ارزش‌گذاری به نقش مادری در هفته زن صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از زنان کارگر و کشاورز نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، پیاده‌روی دختران و مادران و قصه‌گویی سنتی مادران از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام گرامیداشت مقام زن در استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول