اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری سارق صندوق صدقات در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرج در حین ماموریت موفق به شناسایی و دستگیری سارق صندوق‌های صدقات با اعتراف به 100 فقره سرقت شدند.

دستگیری سارق صندوق صدقات در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین گشت‌زنی در خیابان اوقافی‌ها به فردی که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در اطراف صندوق صدقات بود مظنون شده و پس از نزدیک شدن به وی و در بازرسی بدنی از متهم یک عدد موچین دسته بلند و یک عدد آچار کشف و متهم دستگیر شده را نیز جهت بازجویی‌های بیش‌تر به کلانتری منتقل کردند.

خیرخواهان خاطرنشان کرد: متهم طی بازجویی فنی پلیس به جرم خود مبنی بر سرقت از صندوق صدقات اعتراف کرده و اذعان داشت که از وسایل مورد نظر جهت باز کردن درب صندوق‌های صدقات استفاده کرده و تاکنون با این شیوه حدود 100 فقره سرقت از صندوق صدقات انجام داده است که بیش‌ترین سرقت‌ها را نیز در مناطق رجایی‌شهر و شاهین‌ویلا مرتکب شده است.

متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا با قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول