اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌جنوبی:

فاز نخست مسکن مهر نهبندان تا پایان تیرماه تحویل متقاضیان شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امسال سال پایانی مسکن مهر است، گفت: فاز نخست مسکن مهر نهبندان تا پایان تیرماه باید تحویل متقاضیان شود.

فاز نخست مسکن مهر نهبندان تا پایان تیرماه تحویل متقاضیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمود محسن‌زاده صبح امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان نهبندان اظهار داشت: تعاونی‌های مسکن مهری که در اجرای مصوبات و پروژه‌ها همکاری نکنند و تأخیر غیرموجه داشته باشند از سوی سازمان مسکن و شهرسازی با آنها برخورد قانونی می‌شوند.

وی یادآور شد: در 90 درصد شهرهای استان از نظر تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن مهر مشکلی وجود نداشته و در شهرهای دیگر استان نیز این مشکل در حال برطرف شدن است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مسکن مهر استان تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته و با سرعت و کیفیت بالایی در حال انجام است و تا پایان سال به تمام تعهدات خود عمل می‌کنیم.

محسن‌زاده افزود: خراسان‌جنوبی رتبه هشتم کشوری در ساخت مسکن مهر را دارد و علاوه بر سرعت کار کیفیت واحدها رضایت‌بخش است.

وی از پرداخت مبلغ 14 میلیارد تومان برای خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر استان خبر داد و گفت: تاکنون سهمیه وزارت مسکن و شهرسازی و استانداری استان پرداخت شده و مابقی این مبلغ به صورت نقدی در زمان مراجعه متقاضیان واحدها اخذ می‌شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌جنوبی در ارتباط با پایان کار ساختمان اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته با شهرداری‌ها در ارتباط با واحدهایی که سفت‌کاری آنها به پایان رسیده گواهی مبنی بر پایان سفت‌کاری و عدم ساخت و ساز بیشتر از حدمجاز صادر می‌شود تا افراد به بانک معرفی و تقسیط وام انجام شود و پس از اتمام بنا و محوطه‌سازی شهرداری نسبت به صدور دفترچه پایان کار اقدام خواهد کرد.

محسن‌زاده در ارتباط با آزاد شدن اقساط وام از جانب بانک مسکن یادآور شد: با مدیریت امور شعب بانک مسکن استان مذاکرات انجام شده که  قول مساعدت همکاری با تعاونی ها از جانب بانک صورت گرفته تا از لحاظ مالی مشکلی برای تعاونی ها وجود نداشته و روند اجرای پروژه‌ها افزایش یابد.

وی با تأکید بر اینکه تا پایان اردیبهشت‌ماه باید تمامی مدارک پرونده‌ای متقاضیان فاز نخست مسکن مهر نهبندان تکمیل شود، تصریح کرد: از مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر نهبندان می‌خواهیم تا چنانچه اعضای تعاونی‌هایی را که هنوز سهم آورده خود را پرداخت نکردند نسبت به حذف آنان اقدام و افراد دیگری را جایگزین کنند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امسال سال پایانی مسکن مهر است، ادامه داد: فاز نخست مسکن مهر نهبندان تا پایان تیرماه باید تحویل متقاضیان شود.

محسن‌زاده پایان خردادماه سال جاری را آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح مسکن مهر استان اعلام کرد و افزود: بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در طرح مسکن مهر نشدند باید با مراجعه به سایت اداره کل مسکن و شهرسازی استان و ورود به قسمت سامانه ثبت نام متقاضیان مسکن مهر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول