اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن شکرگزاری قرآن‌آموزی در مدارس جیرفت برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن شکرگزاری قرآن‌آموزی پایه سوم ابتدایی در مدارس جیرفت برگزار شد.

جشن شکرگزاری قرآن‌آموزی در مدارس جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، پیش از ظهر امروز آیین جشن شکرگزاری قرآن‌آموزی پایه سوم ابتدایی در مدارس جیرفت به صورت نمادین در مدرسه پسرانه شاهد جیرفت با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

علی‌اکبر علیدادی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در حاشیه این جشن اظهار داشت: طرح ارتقای آموزش قرآن کریم در پایه سوم ابتدایی از جمله طرح‌های کشوری است که در مدارس کل کشور در راستای انس با قرآن و تقویت روان‌خوانی قرآن کریم برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت افزود: 40 مدرسه قرآنی در سال 89 راه‌اندازی شد و افزایش دو برابری آن را در سال 90 به تعداد 80 مدرسه قرآنی داشتیم که 10 هزار دانش‌آموز در آن حضور دارند.

علیدادی با بیان اینکه هدف مدارس قرآنی تقویت اعتقادات دانش‌آموزان و انس با قرآن و پرکردن اوقات فراغت آنها است، تصریح کرد: کارگاه آموزشی ویژه مدرسان مدارس قرآنی به مدت چهار روز در سال گذشته برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: ثبت نام 6 هزار و 700 دانش‌آموز و نزدیک به یک‌هزار فرهنگی در طرح ملی حفظ قرآن کریم از بهمن 90 و از حفظ نیم جزء به بالا آغاز شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول