اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

امدادگران هلال احمر مروجین ارزش‌های بشری هستند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تلاش جهادگونه زنان و مردان امدادگر در ترویج ارزش‌های بشری، پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث و سوانح ستودنی است.

امدادگران هلال احمر مروجین ارزش‌های بشری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حسین صابری در پیامی ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، از تلاش بی‌پایان مردان و زنان امدادگر جمعیت هلال احمر که با گذشت بیش از 90 سال از تاسیس این موسسه با‌ارزش همچنان برای نجات جان افراد فارغ از سیاست، رنگ، نژاد و مذهب به ماموریت بشردوستانه می‌پردازند، تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: همه روزه در نقاط مختلف استان و به ویژه در فصل زمستان شاهد تلاش بی‌وقفه کسانی هستیم که با تمسک به اصول بنیادین انسانیت، خدمات داوطلبانه، استقلال، بی‌طرفی، بی‌غرضی، یگانگی و جهان شمولی، حرکتی را به پیش می‌برند که نشانش سفیدی صلح و سرخی مهر است.

استاندار اردبیل با اشاره به نجات زن باردار روستایی توسط جمعیت هلال احمر استان در روزهای پایانی سال 90 اظهار داشت: نجات این زن باردار روستایی که به دلیل کولاک شدید و مسدود شدن راه در روزهای پایانی سال با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، با تلاش مثال‌زدنی ایثارگران هلال احمر اردبیل صورت گرفت و انتقال وی توسط امداد هوایی به بیمارستان صحنه زیبایی از جنس خدمت صادقانه به مردم در دور افتاده‌ترین روستاها را به تصویر کشید.

صابری خاطرنشان کرد: در کنار تمامی اتفاقات تلخ و شیرینی که در مسیر خدمت‌رسانی، تسکین آلام بشری و انجام ماموریت‌ها برای سرخ جامگان جمعیت هلال احمر استان رخ می‌دهد امیدواریم بیش از پیش شاهد خدمت‌رسانی صادقانه و نجات انسان‌های نیازمند توسط ایثارگران این جمعیت باشیم.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول