اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خبر داد

دستگیری اعضای باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از دستگیری اعضای باند خانوادگی توزیع مواد مخدر اراک خبر داد.

دستگیری اعضای باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک صادق حسنوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت خانوادگی در امر توزیع مواد مخدر در اراک فعالیت داشتند شناسایی و متلاشی شدند.

وی تصریح کرد: این باند در راستای مبارزه و برخورد با توزیع‌کننده مواد مخدر در سطح استان و با کسب اطلاعات مردمی شناسایی و متلاشی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با بیان اینکه با کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر اراک رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت اظهار داشت: با پیگیری موضوع و به دست آوردن مستندات و اطلاعات کافی و با اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند محل سکونت و نحوه فعالیت فرد مورد نظر را به دست آورند.

حسنوند افزود: در نهایت با اطلاع از اینکه متهم به همراه خانواده خود که در اکثر مواقع به عنوان پوشش برای حمل مواد مخدر از آنان استفاده می‌کرد به استانی دیگر مراجعت کردند، ماموران با تعقیب و مراقبت، خودروی وی را در نزدیکی منزل یکی از اقوامش در شهر اراک متوقف کردند که در نتیجه بازرسی از داخل خودرو و منزلی که متهم برای اختفا از آن استفاده می‌کرد، مقدار یک کیلو و 665 گرم تریاک و 66 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند.

به گفته وی متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اراک خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اراک منهدم و بیش از سه کیلو هروئین از آنان کشف شد.

حسنوند گفت: در پی گزارشات مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه اعضای یک باند در اراک با تشکیل باندی به طور گسترده اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران موضوع را پیگیری و محل سکونت و فعالیت این باند را شناسایی کردند که با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات هماهنگ شده تمام افراد باند را دستگیر و در بازرسی از منزل آنها مقدار سه کیلو و 360 گرم هروئین، 200 گرم شیره تریاک، یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و... کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول