اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان خبر داد

برگزاری برنامه مشاوره حقوقی رایگان در گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان گفت: برنامه مشاوره حقوقی رایگان از 23 تا 27 اردیبهشت جاری در گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه مشاوره حقوقی رایگان در گیلان

ابوطالب اصغری جبرهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت برگزاری برنامه مشاوره‌ای رایگان را در راستای ارتقای سطح دانش حقوقی شهروندان و آشنایی آنها با حقوق و تکالیف قانونی دانست و اظهار کرد: برطرف کردن ابهامات حقوقی و قانونی از دیگر اهداف برنامه مشاوره رایگان است.

وی افزود: برنامه مشاوره رایگان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن در ابعاد مختلف حقوقی، کیفری، خانواده و... با همکاری وکلا و مشاوران حقوقی عضو سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از 23 تا 27 اردیبهشت جاری در سراسر استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان زمان برگزاری برنامه مشاوره رایگان را از ساعت 4 تا 8 عصر در سالم مشاوره حقوقی دادگستری استان در خیابان دکتر حشمت رشت ساختمان معاونت آموزش دادگستری گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رشد آگاهی حقوقی شهروندان در پیشگیری از وقوع جرم تاثیرگذار است، تصریح کرد: شناسایی مشکلات و معضلات حقوقی استان از اهداف سازمان بسیج حقوقدانان است.

اصغری جیرهنده، شناسایی استعداد درخشان حقوقدانان را از دیگر اهداف سازمان مذکور برشمرد و یادآور شد: کمک به اسلامی شدن حوزه قضا و وکالت، استفاده از حقوقدانان متخصص در کانون‌ حقوقدانان شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های سازمان است.

وی تشکیل سازمان بسیج حقوقدانان را در راستای دفاع همه‌جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن و اجرای منویات حضرت امام‌(ره) و مقام معظم رهبری، ارتقای معرفت دینی، بصیرت‌ سیاسی و روحیه خدمتگزاری، توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت روحیه همیاری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ذکر کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول