اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خبر داد

ارائه 700 خدمت مشاوره‌ای به بیماران کلیوی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: ارائه 700 خدمت مشاوره‌ای فردی و خانوادگی به بیماران و اعزام تیم‌های ورزشی دیالیز و پیوند کلیه به مسابقات مختلف جهانی و ملی از دیگر اقدامات انجمن است.

ارائه 700 خدمت مشاوره‌ای به بیماران کلیوی زنجان

محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال گذشته برنامه‌‌های مطلوبی از سوی انجمن بیماران کلیوی استان زنجان انجام شد، که این اقدامات در سال جاری پیگیری می‌شود.

وی از پیگیری و سرمایه‌گذاری برای کنترل دوره‌ای آزمایشات روتین سه ماه و PTH شهرستان‌ها با همکاری مراکز و گروه نفرولوژی بیمارستان ولیعصر زنجان خبر داد و افزود: استمرار جمع‌آوری و ارسال نمونه آزمایش سطح ساندیمون بیماران کلیوی از اقدامات این انجمن محسوب می‌شود.

رئیس انجمن حمایت  از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به فعالیت انجمن در راستای افزایش پیوند کلیه از جسد افراد مرگ مغزی در دو سال اخیر تصریح کرد: پرداخت 100 درصد حق سرانه دفترچه‌های خاص دیالیزی و پیوندی از دیگر اقدامات این انجمن محسوب می‌شود.

*راه‌اندازی دفاتر نمایندگی انجمن در استان زنجان

وی راه‌اندازی دفاتر نمایندگی شعبه انجمن در همه شهرستان‌های استان را از اقدامات رفاهی و اجتماعی برای بیماران دانست و گفت: ارائه 700 خدمت مشاوره‌ای فردی و خانوادگی به بیماران و اعزام تیم‌های ورزشی دیالیز و پیوند کلیه به مسابقات مختلف جهانی و ملی از دیگر اقدامات انجمن است.

طهماسبی از اخد مجوز تاسیس باشگاه فرهنگی – ورزشی این انجمن با عنوان شفا خبر داد و گفت: نقشه برای صدور پروانه احداث مجموعه درمانی، فرهنگی و آموزشی این انجمن تهیه شده است.

وی تامین هزینه اقامت بیماران در مهمان‌سرای فرد، پرداخت هزینه رفت و برگشت هفتگی بیماران نیازمند دیالیزی شهری و روستایی و پرداخت مستمری به 40 بیمار نیازمند تا سقف 500 هزار ریال را از دیگر اقدامات این انجمن عنوان کرد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان از تهیه و توزیع رایگان 10 قلم مواد خوراکی و بهداشتی در هر مرحله به ارزش 2 میلیون و 500 هزار ریال در مناسبت‌های مختلف خبر داد و افزود: کمک به خود اشتغالی و رفع موانع شغلی و معرفی به دفاتر کاریابی و اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و خرید تجهیزات رفاهی و درمانی برای مرکز دیالیز زنجان از اقدامات این انجمن است.

وی با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف 10 میلیون ریال برای بیماران متقاضی ادامه داد: تلاش برای افزایش صندوق کمک‌های مردمی در مجامع عمومی از اهداف این انجمن محسوب می‌شود.

*راه‌اندازی انجمن بیماران کلیوی زنجان در ماهنشان

طهماسبی بازدید از ساختمان تازه تاسیس شهرستان ابهر که با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد ریالی یکی از خیرین این شهر ساخته شده است را از برنامه‌های این انجمن دانست و افزود: راه‌اندازی آخرین انجمن بیماران کلیوی در شهرستان ماهنشان از دیگر اقدامات این انجمن در استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول