اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های همدان:

نبود اسپانسر مشکل اصلی رشته دوومیدانی در همدان است

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های استان همدان گفت: نداشتن اسپانسر در رشته دوومیدانی باعث شده است تا ورزشکاران ما در تیم‌های استان‌های دیگر بازی کنند.

نبود اسپانسر مشکل اصلی رشته دوومیدانی در همدان است

محمدمهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت 20 ساله خود در زمینه مربیگری دوومیدانی، درباره فعالیت‌های این رشته ورزشی در استان اظهار داشت: دوومیدانی ما بسیار فعال است به طوری که طی سال‌های اخیر نه تنها به عنوان هیئت نمونه در سطح هیئات ورزشی شناخته شده‌ایم بلکه از نظر کسب مقام‌های قهرمانی کشور و اعزام به مسابقات خارج از کشور نیز جزو بهترین‌ها بوده‌ایم.

وی گفت: طی سال گذشته توانستیم مقام دوم صحرانوردی را در رده جوانان به خود اختصاص دهیم، همچنین کسب مقام دوم نوجوانان کشور و مقام نخست در ماراتن از دیگر دستاوردهای ما بوده است.

مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های استان همدان ابراز داشت: اعزام چندین نفر از ورزشکاران به مسابقات آسیایی و جهانی را می‌توان به عنوان بخش دیگری از دستاوردها قلمداد کرد.

وی به مشکل اصلی این رشته پرداخت و افزود: مشکل اصل ما اسپانسر است که ما به عنوان یک باشگاه در مسابقات و لیگ کشور شرکت کنیم تا ورزشکاران ما به تیم‌های شهرهای دیگر نروند.

محمدی ادامه داد: به طور مثال دو نفر از ورزشکاران بنام ما به نام‌های محمد خزایی و ابراهیم آقاجانی در تیم نفت تهران هستند، همچنین ذوالفقاری و زوراوند در ذوب آهن و مقدادی در دانشگاه آزاد است که اگر یک اسپانسر داشتیم تمام ورزشکاران خود را در شهر خود و با نام شهر خود در مسابقات لیگ کشور شرکت می‌دادیم.

وی درباره وضعیت پیست‌های فعلی همدان، آنها را خوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: در حال حاضر نیز پیست دوومیدانی 6 هزار نفری مفتح در حال آماده شدن است.

مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های استان همدان درباره کارهای پایه‌ای در این رشته توضیح داد و گفت: در تمام رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت داریم و در تمام رده‌های سنی توانسته‌ایم ورزشکار به مسابقات اعزام کنیم.

وی تأکید کرد: در طی چند سال اخیر به دلیل انجام کار پایه‌ای، دوومیدانی نوجوانان و جوانان ما در سطح کشور صاحب مقام شده است، مخصوصاً در دو استقامت و نیمه استقامت در مسابقات اخیر دو نفر از جوانان ما در مسابقات کشوری شرکت کردند که ورودی‌های مسابقات آسیایی سریلانکا را به دست آوردند.

محمدی با اشاره به اینکه کار استعدادیابی در مدارس را در دستور کار داریم، ابراز داشت: مسابقات آموزشگاه‌ها را نیز برگزار می‌کنیم و بهترین استعدادها را در اردوهای مختلف دعوت می‌کنیم.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه پتانسیل این رشته در سطح استان بسیار بالا است، تأکید کرد: در پی جذب ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی هستیم که نیاز اصلی این رشته در این است که به این رشته با دید حرفه‌ای نگاه شود.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول