اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته خوابگاه‌ها

نهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از برگزاری نهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در هفته جاری خبر داد.

نهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی ابوالحسن‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: این جشنواره در راستای پر کردن اوقات فراغت و تحرک بدنی دانشجویان برگزار می‌شود.

وی از حضور 550 دانشجو در این جشنواره ورزشی خبر داد و تصریح کرد: حدود یک سوم دانشجویان دانشگاه اعم از دختر و پسر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند رشته‌های تیمی بخش خواهران را فوتسال، والیبال و بسکتبال عنوان کرد و ادامه داد: در بخش انفرادی، خواهران در رشته‌های آمادگی جسمانی، تیراندازی، شطرنج، پینگ پنگ و بدمینتون به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

ابوالحسن‌نژاد با بیان اینکه رشته‌های آقایان در بخش تیمی فوتسال، والیبال و بسکتبال است، گفت: در بخش انفرادی آقایان در رشته‌های آمادگی جسمانی، تیراندازی، پینگ پنگ، شنا، دو و میدانی و شطرنج به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی سرانه ورزشی استاندارد در پایان برنامه چهارم توسعه را یک مترمربع عنوان کرد و اظهار داشت: هم اکنون در استان به این سرانه نزدیک هستیم که این میزان باید در پایان برنامه پنجم توسعه به دو متر مربع به ازای هر دانشجو برسد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول