اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجمع هلال احمر گچساران:

ایجاد داروخانه در جمعیت هلال احمر گچساران ضروری است

خبرگزاری فارس: کاندیدای سومین دوره انتخابات مجمع هلال احمر گچساران گفت: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مراجعان، ایجاد داروخانه و اتاق امور پزشکی در جمعیت هلال احمر گچساران از ضرورت‌های این نهاد است.

ایجاد داروخانه در جمعیت هلال احمر گچساران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران زهرا پور‌رجبی ظهر امروز در جمع اعضای هلال احمر گچساران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یکی از سازمان‌های مردمی است که افراد با علاقه شخصی و احساس بشردوستانه عضو این جمعیت می‌شوند.

* همه افراد باید یک امدادگر باشند

تنها کاندیدای زن سومین دوره انتخابات مجمع هلال احمر گچساران ابراز داشت: باید مسائل علمی و آموزش جلوگیری از حوادث و یا بعد از حوادث را از طریق آموزش‌های لازم به اعضا ارائه داد.

پور‌رجبی با اشاره به اینکه همه افراد جامعه می‌توانند به نوعی امدادگر و نجات‌گر باشند، افزود: توسعه و گسترش بحث آموزش در هلال احمر و ارائه آموزش‌هایی مانند بهورزی، پرستاری، امدادگری در کنار آموزش‌های هنری در هلال احمر لازم و ضروری است.

وی با بیان عملکرد مطلوب هلال احمر گچساران، یادآور شد: هلال احمر گچساران در فعالیت‌های خود به نحو مطلوبی خدمات‌رسانی داشته است.

پور‌رجبی با تشریح برنامه‌ها و اهداف کاری خود، برگزاری نمایشگاه‌هایی در قالب آموزش‌ امداد و نجات، آموزش استفاده از وسایل امدادی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود در قالب کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های هلال احمر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری فروشگاه‌هایی متشکل از ارائه ایده‌های کاری اعضای هلال احمر و فروش دست‌ساخته‌های این اعضا نیز از دیگر برنامه‌های مؤثر برای ارتقای کیفیت و جذابیت فعالیت‌های هلال احمر است.

* شورای اجرایی بازوی توانمند هلال احمر است

این عضو داوطلب هلال احمر گچساران یادآور شد: یکی از اهداف مهم تشکیل شورای اجرایی نظارت بر امور داخلی هلال احمر و اجرای عدالت در خدمات‌رسانی به افراد نیازمند جامعه است.

‌پور‌رجبی اذعان داشت: شورای اجرایی هلال احمر بازوی توانمند این نهاد بوده که باید با مشورت و تصمیم‌گیری‌های مؤثر در حل مشکلات هلال احمر و پیشبرد اهداف این نهاد گام‌های مهم و اساسی بردارند.

وی آموزش برای همه و آمادگی اقشار مختلف برای کمک‌رسانی به هم‌نوعان در مواقع حادثه و بکارگیری افراد متخصص در اجرای امور جمعیت هلال احمر را از اهداف حضور خود در انتخابات مجمع هلال احمر گچساران عنوان کرد.

پور‌رجبی برنامه‌ریزی برای ایجاد حس احساس مسئولیت در افراد در هنگام بروز حادثه، ایجاد نگارخانه در جمعیت هلال احمر گچساران برای اعضا، ایجاد اردوگاه تفریحی و آموزشی برای اعضای جمعیت هلال احمر گچساران، و دایر کردن داروخانه و اتاق امور پزشکی در این جمعیت را به عنوان دیگر برنامه‌ها و اهداف خود برشمرد.

این کاندیدای سومین دوره انتخابات مجمع هلال احمر گچساران از دیگر کاندیداها خواست تا ضمن تلاش برای حضور حداکثری اعضای جمعیت هلال احمر در این دوره انتخابات مجمع هلال احمر گچساران، برای دفاع از حقوق مردم و برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های هلال احمر تلاش کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول