اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر کرمان عنوان کرد

عضویت 200 هزار نفر در هلال‌احمر کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان 200 هزار نفری عضو دارد.

عضویت 200 هزار نفر در هلال‌احمر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاووس محمودی ظهر امروز در نخستین همایش اعطای درجه و نشان امدادگران و نجات‌گران استان کرمان اظهار داشت: خدمت به دیگران زمانی که نیازمند هستند کار ارزشمندی است.

وی با اشاره به هفته هلال‌احمر از 18 تا 24 اردیبهشت ماه افزود: در سال جاری هفته هلال‌احمر مصادف با نودمین سالگرد شکل‌گیری جمعیت هلال‌احمر ‌کشور و سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر کشور است.

محمودی شعار هفته هلال‌احمر "صلح و دوستی برای همه، برای همیشه" را عنوان کرد و ابراز داشت: جمعیت هلال‌احمر یک نهاد مردمی است که با وجود شما اعضا‌ شکل می‌گیرد و موجودیت خوبی دارد.

وی عنوان کرد: انتخابات در همه دنیا نشانه حضور و مشارکت مردم است و ما برای اینکه ثابت ‌کنیم در جمهوری اسلامی ایران این اندازه پشتیبان مردمی داریم، باید انتخابات برگزار کنیم.

محمودی بیان داشت: به این دلیل در 22 اردیبهشت ماه جاری انتخابات سازمان هلال‌احمر با حضور اعضای فعال در پای صندوق‌های رأی برگزار می‌شود و امیدواریم درصد حضور اعضای فعال جمعیت از دوره قبل بیشتر باشد و استان کرمان در سطح کشور رتبه خوبی در این زمینه کسب کند.

وی با اشاره به جمعیت 200 هزار نفری عضو هلال‌احمر استان کرمان تصریح کرد: 90 هزار نفر عضو فعال جمعیت هلال‌احمر استان کرمان هستند که در برنامه‌های این سازمان در شش ماه متوالی مشارکت فعال در تمام‌ زمینه‌ها داشته‌اند.

محمودی تصریح کرد: در این دوره 239 نفر کاندید در سطح استان کرمان داریم که 68 نفر در سطح استان کرمان برای مجامع انتخاب می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در سطح استان کرمان 153 صندوق رأی در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: رژه توانمندی‌های هلال‌احمر را در بعد آمادگی و تجهیزات در این هفته در دستور کار داریم.

محمودی ابراز داشت: صندوق‌های انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش پیدا کرده است و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 80 درصد اعضای فعال جمعیت هلال‌احمر در این انتخابات شرکت کنند این امر موجب ارتقای جمعیت هلال‌احمر کشور در دنیا می‌شود.

وی اذعان داشت: در نظر داریم با برگزاری پرشور انتخابات جایگاه سازمان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان را به رتبه سه کشوری ارتقا دهیم.

محمودی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از نظر نسبت جمعیت و عضو شدن فعال رتبه ششم کشوری را دارد.

وی عنوان کرد: برای اینکه تشکیلات مستحکمی در حوزه امداد داشته باشیم، باشگاه امدادگران را برای نخستین بار در کشور احداث کردیم، این یک فرصت خوب برای بروز خلاقیت‌های شما در برنامه‌های امدادی است.

محمودی گفت: چالش‌ها و فرصت‌های ‌خوبی که در باشگاه امدادگران است، بررسی و به معاونت امدادگران اعلام کنید تا یک باشگاه قوی‌ و با‌انگیزه داشته باشیم و تمام این برنامه‌ریزی‌ها این است که ما حضور سریع و به موقع در حوادث داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امدادگران باید آموزش‌های لازم را دیده و به روز باشند و بازآموزی و کتاب‌های مرتبط با امداد را مطالعه کنند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ‌گفت: در سطح استان کرمان 14 پایگاه ثابت امداد و نجات در جاده‌های استان داریم که در ایام خاص مانند نوروز و تابستان و در زمان مورد نیاز به 40 پایگاه ثابت افزایش می‌یابد و پایگاه‌های امداد جاده‌ای از تجهیزات لازم برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس در پایان این مراسم به تعدادی از اعضای فعال جمعیت هلال‌احمر سراسر استان کرمان نشان امدادگر یکم، نجات‌گر دوم و سوم اهدا شد.

انتهایی پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول