اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام (ره) بوشهر:

900 دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد بوشهر هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر از تحت حمایت بودن 900 دانشجو و دانش‌آموز در کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

900 دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد بوشهر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی حیدری صبح امروز در جلسه تجلیل از رابطان فرهنگی مدارس اظهار داشت: رابطان فرهنگی مدارس مسئول پیگیری امور تحصیلی و اخلاقی دانش‌آموزان زیر پوشش در مدرسه هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف امداد توانمندسازی دانش‌آموزان تحت حمایت است افزود: 400 دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و 500 دانشجو در رشته‌های مختلف تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بوشهر هستند.

حیدری با اشاره به برگزاری 29 دوره مشاوره گروهی در سال گذشته بیان کرد: 304 نفر از مددجویان در دوره‌های راهنمایی، گروهی و 239 مددجو نیز در دوره‌های مشاوره گروهی در 97 جلسه با موضوعات مثبت‌اندیشی، اعتیاد، طلاق و کودکان، ازدواج مجدد، غلبه بر اضطراب و شیوه مهارت‌های زندگی شرکت کردند.

وی گفت: اکثر مراجعه‌کنندگان ما مددجویان و دانش‌آموزان مجتمع استعدادهای درخشان ما بودند.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: رسیدگی به مسائل اخلاقی، تحصیلی، علمی دانش‌آموزان یکی از موارد مهم و اساسی است و با اجرای طرح‌های فرهنگی باید سطح علمی دانش‌آموزان را ارتقا بخشیم.

رضا یاری‌منفرد افزود: در استان بوشهر 9 هزار دانش‌آموز تحت حمایت وجود دارد که یک‌هزار و 170 رابط فرهنگی به پیگیری امور تحصیلی آنها می‌پردازند.

در پایان هدیه‌ای به رسم یادبود و به مناسبت گرامیداشت مقام معلم به رابطان فرهنگی شهر بوشهر اهداء شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول