اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جیرفت خبر داد

تحصیل 900 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت گفت: 900 دانشجو در واحدهای آموزش عالی این شهرستان توسط کمیته امداد حمایت می‌شوند.

تحصیل 900 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد جیرفت

مسعود عادلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به تفاهمنامه همکاری بین آموزشگاه‌های عالی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ارائه خدمات به دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد اظهار داشت: در دانشگاه‌هایی که توسط دانشجویان هزینه پرداخت می‌شود افرادی به عنوان رابط افتخاری کمیته امداد فعالیت می‌کنند که اطلاعات مربوط به وضعیت دانشجویان را به این نهاد ارسال می‌کنند.

وی با بیان اینکه 900 دانشجو در واحدهای آموزش عالی شهرستان جیرفت زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: کمیته امداد از دانشجویانی که در رشته‌های مصوب مشغول به تحصیل هستند و بازار کار مناسب دارند، حمایت می‌کند.

عادلی با بیان اینکه خدمات به دانشجویان به صورت وام قرض‌الحسنه بلاعوض پرداخت می‌شود، تصریح کرد: برای دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره‌های کاردانی هر ترم 2 میلیون ریال و برای دانشجویان کارشناسی هر ترم 3 میلیون ریال وام پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد هر ترم 5 میلیون ریال وام پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: این مبلغ برای دوره‌های دکترا در هر ترم 10 میلیون ریال است و در همه موارد خود این افراد ضامن هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت با اشاره به شرایط برخورداری از این وام‌ها گفت: تحویل مدارک دانشجویی در زمان مشخص شده و ارائه لیست دانشجویان به رابطان در آغاز ترم از جمله مواردی است که باید برای دریافت وام رعایت شود.

عادلی ابراز داشت: از جمله نتایج این تفاهمنامه بین دانشگاه‌ها و کمیته امداد بیان مشکلات دانشجویان از طریق رابطان، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در راستای رسیدن به این اهداف جلسات توجیهی با دانشجویان و همچنین همایش‌های دانشجویی برگزار شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول