اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

پرداخت 218 وام به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از پرداخت وام ضروری به 218 نفر از دانشجویان این دانشگاه در سال گذشته خبر داد.

پرداخت 218 وام به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اصغر استادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مبلغ این وام برای مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته 150 هزار تومان، کارشناسی ارشد 300 هزار تومان و دکتری عمومی و تکمیلی 600 هزار تومان است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به بیمه خدمات درمانی گفت: سال گذشته 200 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از بیمه خدمات درمانی استفاده کرده‌اند.

استادی با اشاره به کار دانشجویی در این دانشگاه افزود: در سال گذشته 120 نفر از دانشجویان به صورت کار دانشجویی در این دانشگاه فعالیت کردند.

* 2400 نفر از دانشجویان مشمول وام تحصیلی شدند 

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: در سال 90 حدود 2 هزار و 478 نفر از دانشجویان مشمول وام تحصیلی این دانشگاه شدند که به افراد مجرد ماهیانه 38 و متأهل 58 هزار تومان وام تحصیلی پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: در سال گذشته هشت نفر از دانشجویان متأهل هر نفر در مقطع عادی یک میلیون و 250 هزار تومان و در مقطع تکمیلی 3 میلیون تومان وام ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

استادی با بیان اینکه 107 نفر از دانشجویان در سال گذشته از وام مسکن این دانشگاه نیز استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه به دانشجویان متأهل هر ماه 50 و مجرد 25 هزار تومان وام مسکن پرداخت شده است.

وی اینترنت پرسرعت، اتاق فرهنگی و سالن ورزشی را از جمله امکانات رفاهی خوابگاه‌های این دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول