اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته در شهرستان زنجان صورت گرفت

پرداخت 32 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: سال گذشته در شهرستان زنجان 32 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

پرداخت 32 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد

جمشید پرویزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 7 هزار و 650 خانوار مددجو زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 14 هزار و 530 مددجو از خدمات کمیته امداد شهرستان زنجان استفاده می‌کنند، افزود: پرداخت مستمری، خدمات فرهنگی، خدمات درمانی از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان ارائه می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان گفت: سال گذشته 32 میلیارد و 798 میلیون ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان شهرستان زنجان پرداخت شد.

وی در ادامه با اشاره به ساخت 740 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زنجان اضافه کرد: برای ساخت، تعمیر کلی و جزئی این واحدها 28 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

پرویزی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 8 هزار و 112 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان دارای دفترچه خدمات درمانی هستند، اضافه کرد: همچنین سال گذشته برای 480 نفر از دختران و پسران جوان زیر پوشش این نهاد هدیه ازدواج و کمک هزینه ازدواج پرداخت شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 300 دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد شهرستان زنجان بهره‌مند می‌شوند، افزود: همچنین 555 نفر دانشجو نیز از خدمات کمیته امداد این شهرستان استفاده می‌کنند.

وی پرداخت کمک هزینه تحصیل، هزینه ثبت‌نام در کنکور سراسری، برگزاری همایش‌های تحصیلی را از جمله خدمات قابل ارائه به دانش‌آموزان اعلام کرد و افزود: برنامه‌های قابل ارائه به دانشجویان زیر پوشش نیز خدماتی از قبیل طرح اشتغال حین تحصیل، برگزاری همایش‌های دانشجویی همچنین جشن فارغ‌التحصیلی است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول