اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دانش‌آموزی استان تهران

قهرمانی تهران به دانش‌آموزان ابتدایی قرچک رسید‌

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان قرچکی در مسابقات فوتسال و والیبال استان تهران، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

قهرمانی تهران به دانش‌آموزان ابتدایی قرچک رسید‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دانش‌آموزان قرچک در راستای مسابقات دانش‌آموزی استان تهران در رشته‌های فوتسال و والیبال به عنوان قهرمانی دست یافتند.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط عنوان کرد: کشف استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف یکی از مهمترین برنامه‌های اداره آموزش و پرورش قرچک، است که در این راستا دوره‌های مختلف استعدادیابی در بین دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی برگزار شده است.

رجبعلی اکبری در ادامه گفت: تیم‌های والیبال و فوتسال دوره متوسطه آموزش و پرورش قرچک در سال جاری نیز عنوان قهرمانی استان تهران را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان ابتدایی قرچک در سطح استان تهران خاطرنشان کرد: تیم‌های والیبال و فوتسال دانش آموزان دوره ابتدایی قرچک با حضور در مسابقات استانی که در شهرستان شهریار برگزار شد، موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

اکبری اضافه کرد: تیم والیبال دانش‌آموزان دوره ابتدایی آموزش و پرورش قرچک برای پنجمین سال پیاپی موفق به کسب مقام قهرمانی در سطح استان تهران شدند.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک در پایان بیان داشت: پرورش استعدادهای ورزشی در آموزش و پرورش قرچک باعث شده که ورزشکارانی همچون امیر صدیقی در تیم ملی بسکتبال جوانان، محمد طاهری ملی پوش فوتسال، محمد میرزایی در تیم ملی نوجوانان، محسن شکوهی در تیم ملی کاراته نوجوانان، مصطفی ظریفیان تیم ملی فوتسال دانشجویی کشور، عبدالله سید عزیزی تیم کشتی نوجوانان کشور و چندین ورزشکار ملی دیگر به جامعه ورزشی کشور معرفی شوند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول