اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر عنوان کرد

پذیرش دانشجو در 3 رشته کارشناسی توسط دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: در سال‌‌جاری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی در سه رشته کارشناسی علوم دامی، صنایع غذایی و جنگل‌داری و منابع طبیعی برای سال تحصیلی جدید دانشجو پذیرش خواهد کرد.

پذیرش دانشجو در 3 رشته کارشناسی توسط دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، این واحد دانشگاهی را به دلیل توسعه فرهنگی و اقتصادی منطقه افتخار ارسباران برشمرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی منطقه ارسباران و شمال‌شرق استان به دلیل توسعه همه جانبه در ابعاد مختلف آموزشی، فرهنگی و عمرانی به خصوص توسعه رشته‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی، این شهرستان را به یکی از قطب‌های دانشگاهی استان تبدیل کرده است.

صدیقی گفت: همه مسئولان شهرستان آمادگی دارند ضمن حمایت و همراهی با مسئولان دانشگاه آنها را در رسیدن به اهداف و برنامه‌های توسعه این دانشگاه یاری کنند.

فرماندار اهر همچنین به توسعه سایر دانشگاه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در سال‌‌جاری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی برای نخستین بار پس از تبدیل آموزشگاه به دانشکده در سه رشته کارشناسی علوم دامی، صنایع غذایی و جنگل‌داری و منابع طبیعی برای سال تحصیلی جدید دانشجو پذیرش خواهد کرد و پنج رشته جدید نیز در اولویت اعطای مجوز قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: پیگیر هستیم با مساعدت مسئولان استان دانشکده معدن را نیز زیر نظر دانشگاه تبریز را در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

صدیقی در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور خسرو دانشجو پروژه‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول