اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

رشته‌های ورزشی غیر فوتبالی در حال نابودی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان با بیان اینکه تمام هزینه‌های ورزشی در رشته فوتبال هزینه می‌شود، تاکید کرد: سایر رشته‌های ورزشی در حال نابودی است.

رشته‌های ورزشی غیر فوتبالی در حال نابودی است

رضا رهنما در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، از برگزاری رقابت‌‌های سه‌گانه قهرمانی کشور در سه دوره و پس از امتحانات دانش‌آموزان، در تیرماه جاری خبر داد.

وی افزود: رقابت‌های قهرمانی سه‌گانه کشور در پنج رده آقایان و دو رده بانوان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان اجرا می‌شود، اظهار داشت: در مورد رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان، فدراسیون هنوز حضور قطعی این رشته ورزشی را اعلام نکرده است.

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان در مورد تقویم ورزشی این هیئت با بیان اینکه باید تقویم اصلاحیه برای تدوین نهایی به فدراسیون فرستاده شود، تصریح کرد: این تصمیم در مجمع عمومی فدراسیون گرفته شده است.

وی در مورد تفاهم‌نامه منعقده بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت سه‌گانه این استان گفت: قرار بر این است در صورت عمل کردن به عین تفاهم‌نامه تمام مبلغ موجود در تفاهم‌نامه در اختیار این هیئت قرار گیرد.

رهنما اشاره‌ای به صفت برخوردار بودن استان اصفهان در رشته‌های ورزشی کرد و اظهار داشت: این صفت که از سال‌ها پیش در مورد اصفهان گفته شده است، صفتی اشتباه است.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های ورزشی در رشته فوتبال هزینه می‌شود، تاکید کرد: سایر رشته‌های ورزشی در حال نابودی است.

به گزارش فارس، در روز گذشته با هماهنگی‌های هیئت سه‌گانه شهرستان نجف‌‌آباد رقابت‌های دو‌گانه بانوان برگزار شد که نتیجه این مسابقات به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول